هدف نهایی طرح شاهد تحقق فرمان تاریخی امام(ره) است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در همایش مدیران مدارس شاهد و ایثارگران گفت: هدف نهایی طرح شاهد تحقق فرمان تاریخی حضرت امام(ره) است.
کد خبر: ۵۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 09November 2015

هدف نهایی طرح شاهد تحقق فرمان تاریخی امام(ره) است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همایش مدیران مدارس شاهد و ایثارگران در ادارات آموزش و پرورش آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با حضور  امیراحمد اسکندری معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی، شفیع پورصدری معاون فرهنگی اجتماعی  و احمدوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مشهد مقدس برگزار شد.
در این همایش دو روزه ارتقا سطح علمی و رشد و بالندگی تربیتی دانش آموزان شاهد وایثارگر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حجت الاسلام شفیع پورصدری معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: هدف نهایی طرح شاهد تحقق فرمان تاریخی حضرت امام (ره) یعنی تربیت مدیران متعهد، متدین و متخصص برای آینده نظام اسلامی است.
صدری کارنامه مدارس شاهد را موفق  و درخشان عنوان و دستیابی به این موفقیت ها را کافی ندانست و بیان کرد: نباید به این موفقیت ها بسنده کرد بلکه باید با برنامه ریزی های علمی، عملی، سازنده و اثرگذار؛ بستر و زمینه های لازم برای ترقی و تعالی دانش آموزان ایجاد و تقویت شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با تاکید بر توسعه فعالیت ها و برنامه ها در راستای رشد، بالندگی و اعتلای همه جانبه دانش آموزان؛ خواستار ایجاد و تقویت بستر و زمینه های لازم در جهت تشویق، ترغیب و ایجاد انگیزه برای حضور و مشارکت گسترده و موفق آینده سازان ایران اسلامی در عرصه های علمی و آموزشی و پیمودن مدارج عالی علمی، تربیتی و پرورشی از سوی آنان شد.
این مسوول اضافه کرد: باید با راهکارهای مناسب، عملی و اثرگذار زمینه حضور موفق و گسترده دانش آموزان در میادین علمی و آموزشی فراهم شود و آینده سازان ایران اسلامی نیز می بایست با بهره مندی از شیوه های مدیریت زمان و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات در مدارس مسیر ترقی و تعالی خود را هموار و با قوت و جدیت ادامه دهند.
صدری  با قدردانی از تلاش کسانی که با همت مضاعف مسیر پیشرفت تحصیلی فرزندان یادگاران دوران حماسه و دفاع را هموار می کنند؛ بر تلاش مضاعف فرزندان جامعه ایثارگری برای تحقق بیش از پیش اهداف انقلاب و نظام در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران همانگونه که با حضور در عرصه علم و دانش از ارزش ها و آرمان های اسلامی و ملی و مرزهای علمی کشور صیانت می کنند؛ باید با تلاش مضاعف در زمینه های پرورشی و تربیتی نیز الگو و پیشرو باشند.

منبع: ایثار

نظر شما
پربیننده ها