سردار نقدی:

جوانان بسیاری با اشک و التماس می‌خواهند به مدافعان حرم بپیوندند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما می‌خواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبهه‌ها شوند.
کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 09November 2015

جوانان بسیاری با اشک و التماس می‌خواهند به مدافعان حرم بپیوندند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتارهای اخیر مقامات سعودی و ایجاد تنش در منطقه اظهار داشت: اساسا رژیم عربستان سعودی هیچ اصالتی از خودش ندارد و تنها به عنوان یک شاخه مزدوری آمریکا و انگلیس در منطقه شناخته میشود.
سردار نقدی با بیان اینکه تمام اعمال و رفتار دولت سعودی بدون اختیار و از روی ذلت است عنوان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و ما باید این را بدانیم که تصمیمات و حرفهای غلط مسئولان سعودی به دلیل کبر سن و یا صغر سن دولتمردان آن نیست بلکه آنها فقط بله قربانگوهای اربابان خود هستند.
وی با تاکید بر اینکه دستور اصلی آمریکا و انگلیس به مسئولان سعودی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان است، افزود: حرفهای تحریککننده و توهینآمیز دولتمردان عربستان هم با همین هدف است که حواس ملتهای مسلمان را از مبارزه با استکبار جهانی معطوف درگیریهای داخلی کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص شایعاتی در مورد شهید شدنش در درگیریهای سوریه گفت: مردم، سایتها و رسانههای مزدوری که این شایعه را پخش کردند میشناسند و ماهیت پلید آنها را باور ندارند و باید این را بگویم که ما تا وقتی آمریکا را دفن نکنیم، از این دنیا نخواهیم رفت.
به گزارش میزان، سردار نقدی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مستشاران ایرانی که به عنوان مدافع حرم عازم سوریه میشوند را افراد خبره و باتجربه تشکیل میدهند، تاکید کرد: در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان به اندازه کافی رزمنده وجود دارد و دلیلی برای اعزام گروههای رزمنده بسیجی به این مناطق وجود ندارد؛ حال آنکه مزیتهای رزمنده بومی نسبت به رزمنده غیربومی بسیار بیشتر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما میخواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبههها شوند اما ما هیچ بنایی برای اعزام گروههای رزمنده به سوریه و عراق نداریم و این امر هم تنها به دلیل حضور فراوان رزمندگان بومی در این کشورهاست.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها