به دلیل پخش گزارشی از معلم جهادگر روستایی منتشر شد

بسیج فرهنگیان از رئیس رسانه ملی تقدیر کرد

بسیج فرهنگیان به دلیل پخش گزارشی از معلم جهادگر روستایی از رئیس رسانه ملی تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ - 09November 2015

بسیج فرهنگیان از رئیس رسانه ملی تقدیر کرد

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دفاع مقدس، در پی پخش گزارشی از بخش خبری 21 شبکه یک سیما در روز جمعه 15 آبان ماه با عنوان «روایتی از دور دست» که درباره مجاهدتهای یک معلم روستایی بود، سازمان بسیج فرهنگیان از رئیس رسانه ملی با انتشار نامه ای تشکر کرد.

«روایتی از دوردست» درباره تلاش جهادگرانه یک خانم معلم است که علی رغم سختی راه و نبود امکانات خود را متعهد به رفتن به این روستا و آموزش کودکان آن نقطه محروم می داند و به گفته خود وی نگاه معصومانه یک دختر بچه پای او را در این روستا بند کرد.

متن نامه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان به دکتر سرافراز در ادامه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سرافراز

رئیس محترم رسانه ملی

سلام علیکم؛

با صلوات برمحمد و آل محمد و احترام، پیرو تهیه و پخش گزارش"روایتی از دوردست" با موضوع روایتی از یک معلم؛ با توجه به بازتاب و استقبال گسترده جامعه فرهنگی کشور از این برنامه تاثیر گذار بدینوسیله از حضرت عالی و دست اندر کاران تهیه و پخش این برنامه کمال سپاس گزاری می گردد.

بی شک جامعه فرهنگی کشور در همه ی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور فعال و مجاهدانه ای داشته و دارند که از جنبه های مختلف برای جامعه بویژه نسل جوان الگویی عملی و قابل دسترس هستند. این چهره های مخلص و خدوم، پیرو همان نسلی هستند که روزی به ندای خمینی کبیر (ره) لبیک گفته و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضوریافته و اینک در سنگر جنگ نرم به ایثارگری مشغول هستند.

در پایان ضمن تشکر مجدد از حضرت عالی و نیز از آن معلم ایثارگر و نیز از عوامل سازنده این اثر، از وزارت آموزش و پرورش انتظار می رود با نهایت توان، شرایط ر برای خدمت هرچه بهتر برای این معلم ایثارگر و دیگر معلمان خدوم فراهم نموده و مشکلات و موانع آنان را مرتفع نمایند.

دکتر شعبانعلی رمضانیان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار