کارگاه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

کارگاه یک روزه «منشور فرهنگی انقلاب اسلامی» در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ - 10November 2015

کارگاه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کارگاه یک روزه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی با ارائه حجتالاسلام علی ذوعلم رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز پژوهشهای علوم انسانی اسلامی صدرا و پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برگزار میشود.

در این کارگاه آموزشی که با محوریت کتاب منشور فرهنگی انقلاب نوشته حجت الاسلام  علی ذوعلم و با هدف تبیین و انتقال محتوای «منشور فرهنگی انقلاب اسلامی» و مفاهیم اساسی آن به مخاطبان اصلی و همچنین تربیت مدرس در موضوع «منشور فرهنگی انقلاب اسلامی» به منظور اشاعه محتوای آن در دستگاههای فرهنگی توسط مدرسین شاغل در هر دستگاه برگزار میشود.

تبیین کلیّات منشور مشتمل بر تعاریف، اهداف، اصول، مخاطبان، مبانی، معیارها، راهبردهای کلان و استلزامات اجرایی، همچنین تبیین مفاهیم اساسی و کلیدی منشور مشتمل بر اهداف، مقاصد و ارزشها، راهبردها، اصول و سیاستها، عرصهها و مقولات آسیبها و چالشها و همچنین تبیین کامل متن منشور و همه اجزای آن مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

این کارگاه علمی، سه شنبه  19 آبان ماه از ساعت 8:15 تا 16:30 در کانون اندیشه جوان به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان قدس و وصال، کوچه اسکو، برگزار خواهد شد.

منبع:روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار