سردار کارگر:

دقت و سرعت نقش مهمی در فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد

سردار کارگر در جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل حفظ آثار استان‌های کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری در کرمان، گفت: دقت و سرعت نقش مهمی در فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۵۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ - 10November 2015

دقت و سرعت نقش مهمی در فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "جلسه تبادل نظر و هم اندیشی سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و معاونین وی با مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استانهای کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری در کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان،  ضمن ارائه تاریخچه مختصری از حضور رزمندگان استان  در دوران دفاع مقدس، گزارشی از عملکرد و فعالیت های صورت گرفته و روند پیشرفت مسائل و احداث یادمان های شهدای گمنام استان ارائه کرد.

همچنین مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری نیز به ارائه گزارش عملکرد استان های خود پرداختند.

در ادامه سردار کارگر، با قدردانی از میزبانی استان کرمان، تاکید کرد: در فعالیت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، دقت وسرعت، نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار