فرمانده سپاه قدس گیلان:

اطاعت از رهبری شرط پیروزی در جنگ نرم است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برای پیروزی در جنگ نرم پیروز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۵۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 12November 2015

اطاعت از رهبری شرط پیروزی در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه بندرانزلی در خصوص اهمیت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برپایی نهادی چون بسیج مستضعفین توسط بیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام(ره) با شکل دهی سپاه و بسیج خود مردم را سازماندهی کرد تا از نظام پاسداری نمایند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به خوبی می دانستند، انقلابی که مردم همراه آن نباشند منحرف می شود و به همین جهت این دو نهاد ارزشمند را پایه گذاری کرد، افزود: در زمان دفاع مقدس به دلیل آن شرایط نظامی سخت، مردم و حتی خودمان فکر می کردیم که سپاه یک نیروی صرفا نظامی است، اما بعدها پس از بیانات رهبر معظم انقلاب فهمیدیم که سپاه علاوه بر مسایل نظامی می تواند در سایر حوزه ها نیز ورود کند.

سردار عبدالله پور در رابطه با قدرت نظامی سپاه، گفت: آمریکایی ها به شدت از ما کینه دارند، اما جرأت هیچ کاری ندارند، چرا که از قدرت نظامی ما مطلع هستند و پس از دیدن شهرک های موشکی زیر زمینی واقعا ترسیده اند، ما آمریکا را در منطقه مهار کرده ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: شاید عده ای بپرسند که چرا سپاه کار اقتصادی می کند؟ در جواب به این افراد باید بگویم سپاه پروژه های اقتصادی کوچک و فعالیت هایی که جلوی کار و تولید ملی را می گیرد انجام نمی دهد، بلکه این نهاد در تلاش است که همواره باری از دوش نظام بردارد و تلاش می کند در مسایل ملی و جاهایی که ممکن است سرمایه گذاران خارجی ورود کنند و علاوه بر خروج ارز از کشور دست به جاسوسی بزنند اقدام می نماید، ما به عنوان یک پاسدار در تلاشیم که مردم لذت خدمات دهی را از این نهاد انقلابی بچشند.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی جهانی شده است،بیان کرد: همه دنیا جمع شده اند تا مشکلات سوریه را حل کنند، اما از انجام این کار عاجزند، چرا که مردم سوریه تحت تاثیر انقلاب ایران هستند و می خواهند خودشان و بدون دخالت دیگران مشکلاتشان را حل نمایند.

وی همچنین با اشاره به جنگ نرم و اهداف آن، گفت: جنگ نرم، مذهبی و غیرمذهبی نمی شناسد، یک فرد مذهبی که نماز می خواند و اتفاقا مسجد هم می رود ولی در خانه اش ماهواره دارد کشته جنگ نرم است، فکر نکنید جنگ نرم صرفا بر کسانی که پایبند مقیدات نیستند تاثیر می گذارد، جنگ نرم همه افراد را مورد هدف قرار می دهد خصوصا افرادی که مسئولیت دارند.

سردار عبدالله پور در پایان افزود: اگر می خواهید در جنگ نرم پیروز باشید باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشید و علاوه بر عمل دقیق به سخنان ایشان، این بیانات را برای بسیجیان تشریح و تبیین نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار