به مناسبت روز دانش‌آموز صورت گرفت

دیدار مسئولان بهارستان با خانواده شهدای دانش‌آموز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان و جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت 13 آبان، با خانواده دو شهید دانش آموز دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷ - 07November 2013

دیدار مسئولان بهارستان با خانواده شهدای دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانشآموز، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به همراه داوود آبادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان و امیر پور جوادی معاون فرهنگی بنیاد با خانواده دو شهید والامقام دیدار کردند.

بنابراین گزارش، شهید دانشآموز غلامعلی رسولی و شهید دانشآموز احمد رستمی نام این دو شهید جان برکف بود که مسئولان مربوطه ضمن احوالپرسی و عیادت از والدین معظم این شهدا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
 
در جریان این دیدارها یک دستگاه تسویه آب و لوح سپاس به خانوادههای معظم این شهیدان تقدیم شد.

پدر شهید والامقام "غلامعلی رسولی" در خاطرهای از فرزند شهید خود اینچنین گفت: غلامعلی در سن 14 سالگی  قبل از اعزام به جبهه، در خواب دیده بود که به درجه رفیع شهادت نائل خواهد شد.
 
این شهید در نامهای که از جبهه برای والدینش فرستاده بود از آنها حلالیّت طلبیده و خواسته بود، به کسی که خبر شهادت وی را به آنها میدهد مژدگانی دهند.
 
در قسمتی از نامهی شهید رسولی آمده است: «پدر و مادر عزیزم، وقتی خبر شهادت مرا برای شما آوردند نگران نباشید و هیچ اشکی نریزید و خوشحال باشید و به آن کسی که خبر شهادت مرا به شما آورده مژدگانی دهید، زیرا شما برای کسانی که در پایداری اسلام تلاش کردهاند، مانند امام حسین (ع) سهم خود را ادا کردهاید و در امتحان خداوندی سربلند گشتید و در آخرت در مقابل امامان (ع) و پیغمبران (ص) روسفید هستید.».
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار