با حضور کارشناسان اداره کل آفرینش های ادبی کشور

دومین نشست تخصصی شعر سرایی خلاق در مازندران برگزار شد

با حضور کارشناسان اداره کل آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کشور دومین نشست تخصصی شعر سرایی خلاق در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 12November 2015

دومین نشست تخصصی شعر سرایی خلاق در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این نشست 17 و 18 آبان ماه سال جاری در مرکز آموزشی کانون پرورش فکری مازندران در ساری برگزار شد.

در این دوره  12مربی ادبی استان و  کارشناسان اداره کل آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کشور حضور داشتند که در کارگاه های عملی، فعالیت های شعر سرایی خلاق را مورد بررسی، تحلیل و کنکاش قرار دادند.

قاسم عزیززاده گرجی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران با حضور در این نشست ضمن تقدیراز حضور کارشناسان اداره کل آفرینش های ادبی ستاد و کارشناس ادبی این کانون در برگزاری این نشست، این برنامه را فرصت مهمی برای ارتقای توان و سطح ادبی مربیان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: رسالت کانون و مربیان، پرورش عضو است و همه خدمات در ستاد، اداره کل و مراکز فرهنگی و هنری در جهت شکوفایی استعداد های اعضا صورت می پذیرد.

مدیر کل کانون مازندران با حمایت از چنین نشست هایی افزود: امید است تاثیر عملی و کیفی این برنامه ها  در فعالیت های مراکز فرهنگی نمود بیشتری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه ها بر اساس جزوه ای که حاصل طرح های مربیان  ادبی با عنوان « برگ های دفتر خیال» است، طرح ها ادبی مربیان ارزیابی شد و ضمن پرسش و پاسخ اعضای کارگاه؛ چگونگی اجرای طرح ها، مراحل تربیت ادبی و چگونگی سیر اعضا به سمت سرایش خلاق مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر برنامه های نشست سرایش خلاق، تمرین تخیل و تداعی بود که مربیان آثار حاصل این تمرین راجمع خوانی کردند.همچنین آسیب ها، موانع و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هر چه بیشتر این کارگاه ها ارایه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار