سردار تنگسیری:

آمریکایی‌ها در خلیج فارس خاضعانه به سوالات سپاه پاسخ می‌دهند

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:‌ آمریکایی‌ها در خلیج فارس خاضعانه به سوالات سپاه پاسخ می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 07November 2013

آمریکایی‌ها در خلیج فارس خاضعانه به سوالات سپاه پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشگر پاسدار حسن طهرانیمقدم و شهدای اقتدار موشکی سپاه که عصر دیروز در خبرگزاری فارس، برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که خداوند فرموده است شهدا زنده هستند و همانطور که اباعبداللهالحسین(ع) "ارباً اربا" شد شهدای موشکی سپاه نیز ارباً اربا شدند.

وی افزود: دائمالوضویی خصلت همیشگی حاج حسن بود و او همیشه در حال ذکر بود. شهید طهرانی مقدم فردی بسیار خوشاخلاق و خندان بود.

سردار تنگسیری ادامه داد: حاج حسن را نباید فقط پدر موشکی ایران بلکه بایستی پدر توپخانه سپاه هم دانست. او در عملیات فتحالمبین با توپهای غنیمتی توپخانه مقتدر سپاه را تشکیل داد.

وی افزود: شهید طهرانیمقدم اراده بسیار قوی داشت و آن شهدا انسانهای عادی نبودند شهیدان سلگی، نواب و سردار طهرانیمقدم صاحب معرفت و بزرگی بودند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهید طهرانیمقدم در روز حادثه هم با وضو بود، گفت: این شهید در آن روز با وضو بر سر کار رفت تا کار بزرگی که به ما عزت میدهد را انجام دهد.

سردار تنگسیری تاکید کرد: اگر امروز در دریا و یا تنگه هرمز آمریکاییها را صدا میزنیم و آنها به ما جواب میدهند و ملیت، شماره ناو کشتیشان را میگویند از همت این شهدا و مرهون خون آنهاست. اگر امروز یک قایق ما که یک هزارم ناوهای آنهاست به جلو میرود و میگوید من از نیروی سپاه هستم و آن ناو با آن عظمت در مقابلش خاضع میشود که فیلمهای آن نیز موجود است و ما حتی بخشی از آن را هم رسانهای نکردیم از برکت خون این شهداست.

سردار تنگسیری گفت: بنده فرمانده منطقهای بودم که انگلیسیها را گرفتیم. من از فرمانده آنها پرسیدم شما این همه سلاح داشتید و سه قایق بودید چطور تسلیم یک قایق و یک کلاش تیربار شدید که آن فرمانده جواب داد نمیدانم.

وی تاکید کرد: ما میدانیم خداوند رعب سربازان اسلام را در دل دشمنان انداخته وقتی که آمریکاییها را گرفتیم سربازان آنها در مقابل بچههای ما و یک تکبیر پایشان شل میشود و به زمین میافتد و میفهمیم که لباسشان را خیس کردهاند. این به خاطر رعبی است که خدا به دل آنها انداخته است. وقتی این آمریکاییها میخواستند بروند سرباز آنها که دو متر قد داشت سرش به نشانه شرمندگی پایین بود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر امروز آمریکاییها و اسرائیلیها میترسند و آب دهانشان را مزه مزه میکنند به خاطر کاری است که شهدای سپاه کردند.

سردار تنگسیری در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان ما با سلاح فیزیکی دشمن را به عقب راندند و امروز نیز افسران ما در جنگ نرم با قلم، دوربین و کار رسانهای پوشالی بودن قدرت دشمنان را اثبات میکنند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار