فردا برگزار می ­شود

فدائیان عقیله بنی­ هاشم در مشهد تشییع می­ شوند

پیکر مطهر دو تن از شهدای لشکر فاطمیون فردا در مشهد مقدس تشییع خواهند شد.
کد خبر: ۵۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ - 11November 2015

فدائیان عقیله بنی­ هاشم در مشهد تشییع می­ شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در آخرین روز از ماه محرم­الحرام، مشهد­الرضا پایتخت معنوی ایران میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم خواهد بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سید علی عالمی با نام جهادی ابوسجاد و علی رحیمی از دلاورمردان لشکر فاطمیون فردا پنجشنبه 21 آبان­ ماه ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد.

این مراسم از مقابل مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع) آغاز و مردم همیشه در صحنه مشهد پیکر مطهر این دو آلاله فاطمی را تا حرم مطهر امام مهربانیها بر روی دستان خود تشییع و پس از طواف در این بارگاه ملکوتی حضرت ثامن­الحجج، علی بن موسی­الرضا(ع) جهت خاکسپاری در جوار دیگر همرزمان شهیدشان به بهشت رضا انتقال می­یابند.

شهیدان سید علی عالمی و علی رحیمی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بودند که قریب به دو هفته پیش در منطقه حومه دمشق در درگیری با دشمنان قسم خورده اهل بیت عصمت و طهارت پس از جهادی دلیرانه به فیض شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است مراسم شب وداع با پیکر مطهر این دو شهید والامقام شب گذشته توسط هیئت رزمندگان فاطمیون مدافع حرم با سخنرانی دکتر قاضی­زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج احمد واعظی در مسجد ابوالفضلی واقع در بلوار گلشهر برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار