براساس اطلاعیه دبیرخانه جشنواره عمار؛

حاج صادق آهنگران، دبیر بخش «شهید ما»، در ششمین جشنواره عمار شد

حاج صادق آهنگران که در سال‌های دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوق و ترغیب‌کننده حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، دبیر بخش «شهید ما» در ششمین دوره جشنواره عمار شد.
کد خبر: ۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ - 11November 2015

حاج صادق آهنگران، دبیر بخش «شهید ما»، در ششمین جشنواره عمار شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، براساس اطلاعیه دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، حاج صادق آهنگران، مداح دوران جنگ تحمیلی که در سالهای دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوق و ترغیبکننده حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهههای نبرد حق علیه باطل بود و در دوره قبلی نیز دبیری بخش اکرانهای مردمی را برعهده داشت، دبیر بخش «شهید ما» در ششمین دوره جشنواره عمار شد.

«شهید ما» از زیرمجموعههای مهم بخش مسابقه «فیلم ما» است که در این بخش، فیلمهای مبتدی و مردمی رقابت میکنند و افراد میتوانند با دوربین تصویربرداری یا تلفن همراه درباره شهدای خود فیلم بسازند و در بخش «فیلم ما» شرکت کنند که از دیگر زیرمجموعههای بخش «فیلم ما»، مسجد ما، مدرسه ما، محله ما، نمازجمعه ما، 13 آبان ما، اکران مردمی ما، گوهرشاد ما (خاطرات کشف حجاب رضاخانی) و انرژی هستهای ما، است

بر اساس این گزارش، متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در پنج بخش، «فیلم»، «لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی»، «گرافیک»، «بازی های رایانهای» و «فیلم ما» تا 25 آبان، با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir، و اصل آثار را حداکثر تا تاریخ 30 آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است تاکنون فیلم­های جشنواره عمار در محل­های مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و... اکران شده است و علاقه­مندان به اکران هم­زمان فیلم­های جشنواره در محیط خود، میتوانند از طریق تارنمای AmmarFilm.irدر بخش اکران مردمی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها