پیکر شهدای دادستانی زابل تشییع و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد

مراسم تشییع شهدای دادستانی زابل با حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ - 07November 2013

پیکر شهدای دادستانی زابل تشییع و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سیستان و بلوچستان، مراسم تشییع پیکر شهید "موسی نوری قلعهنو" دادستان زابل و راننده وی که صبح دیروز مورد حمله تروریستها قرار گرفته و به شهادت رسیدند، با حضور جمعی از مقامات لشکری، کشوری، استانی و همچنین جمع کثیری از مردم  در مقابل دادگستری زاهدان برگزار شد.

حجتالاسلام "ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضاییه، در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهیدان اظهار داشت: مردم شیعه و سنی صدها سال است که در کنار هم به خوبی زندگی میکنند و هیچ مشکلی با هم نداشتهاند و دشمن این همدلی آنها را برنمیتابد.
 
معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: امروز استکبار جهانی بر جهل و نادانی افراد مزدور سوار شده، آنها را مسلح کرده و برای حرکات تروریستی آماده میکنند.
 
این مسئول با بیان اینکه جلیقههای انفجاری و بمبها در نظام سلطه ساخته میشود، تصریح کرد: آنها میخواهند جامعه اسلامی را ناامن کنند.
 
وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان تاریخ بسیار پرتجربه و افتخاری را پشت سر گذاشتهاند، لذا تحت هیچ شرایطی اجازه نمیدهیم که امنیت این استان خدشهدار شود.
 
رئیسی اضافه کرد: پدران و مادران شهدا، همکاران شهید نوری، خون مطهر شهید نوری و همکارش، خون حیات و زندگی اجتماعی و امنیت پایدار و زمینهساز نابودی جاهلان و مزدوران است.
 
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران تنها مولفه قدرت ایران اسلامی هستند، اذعان داشت: دستگاه قضایی، نیروهای مسلح و امنیتی، سپاه و بسیج شجاع ما به پشتیباتی مردم در مقابل تمام حرکات دشمنان غیورانه و با اقتدار ایستادهاند.
 
این مسئول ادامه داد: آنچه دشمن نمیتواند برتابد اتحاد، انسجام و در صحنه بودن مردم است، امروز مقام معظم رهبری در جهان در بین تمام آزادیخواهان میدرخشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش افزود: قیام امام حسین (ع) برای نجات جامعه از جهل و نادانی بود و آنهایی که در مقابل ایشان صفآرایی کرده و شمشیر کشیدند دشمنان اسلام بودند.
 
معاون اول قوه قضائیه ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهدا، از تمام مردم و مسئولان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه دادستانی زابل قدردانی کرد.
 
گفتنی است، پیکر شهدای دادستانی زابل، پس از تشییع در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار