بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری ها/آرش میر احمدی در گفت و گو با دفاع پرس:

باید محتوای دفاع مقدس را به نسل های بعد منتقل کرد /علاقه شدیدی به کار در زمینه دفاع مقدس دارم

بازیگر تلویزیون گفت: در زمان جنگ با اینکه سن و سال کمی داشتم ولی برای رفتن به جبهه شور و شوق زیادی در ما وجود داشت.
کد خبر: ۵۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ - 12November 2015

باید محتوای دفاع مقدس را به نسل های بعد منتقل کرد /علاقه شدیدی به کار در زمینه دفاع مقدس دارم

"آرش میر احمدی" بازیگر تئاتر و تلویزیون ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به اینکه در زمینه تئاتر در عرصه دفاع مقدس فعالیت های زیادی داشته اند و در یکی از کارهایشان در جشنواره دفاع مقدس کاندیدای بهترین متن و کارگردانی شده گفت:در زمان جنگ با اینکه سن کمی داشتم و دانش آموز می بودم در پایگاه های بسیج فعالیت می کردم و برای رفتن به جبهه شور و شوق زیادی داشتم که متاسفانه این امر محقق نشد.

میر احمدی ادامه داد: علاقه شدیدی به کار در زمینه دفاع مقدس دارم و با اشاره به عاشقانه بودن لحظات جانفشانی و از خود گذشتگی در راه میهن و ناموس، در کارهای خود سعی می کنم که این لحظات را به خوبی به تصویر بکشم.

وی اظهار کرد: افرادی که به این منظور به جبهه ها رفته اند و آنهایی که به هر طریقی در این دفاع مقدس فعالیت کرده اند یک نعمت و هدیه برای ما و کشورمان می باشند.

این بازیگر تلویزیون خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه نسل جوان کشور مورد هجوم شبکه ها و رسانه های غربی قرار دارند باید کسانی که در زمینه دفاع مقدس فعالیت میکنند علاوه بر زنده نگه داشتن تصویری دوران مقدس برای نسل خود و آینده،تلاش کنند تا محتوای دفاع مقدس که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است را به نسلی که تجربه چندانی از این دوران ندارند را انتقال دهند.

میر احمدی در  آخر اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه های امسال نسبت به سال گذشته از شور و هیجان  کمتری برخوردار بوده و به دلیل شرایط اجتماعی مطبوعات ما باید خیلی بین المللی تر و فرامرزی تر کار کنند تا در خارج از کشور هم به خوبی دیده شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها