امیر جهانشاهی:

حرکت در خط ولایت موجب برکت است

فرمانده سابق لشکر 77 ثامن الائمه (ع) گفت: ما باید شکر خداوند را بجا بیاوریم که نعمت خدمت در نظام اسلامی را به ما مرحمت کرده است.
کد خبر: ۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲ - 07November 2013

حرکت در خط ولایت موجب برکت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) امروز در محل سالن اجتماعات این لشکر با حضور معاون نیروی انسانی نزاجا امیر سرتیپ دوم فهمیده، حجت الاسلام و المسلمین مقدسیان مسئول عقیدتی سیاسی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) و فرماندهان نظامی برگزار شد.

در این مراسم رشید معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای لشکر 77، همزمانی این مراسم را در ایام مبارزه با استکبار مبارک دانسته و به بررسی نقش استکبار در دنیای امروز  پرداختند.

در ادامه این مراسم امیر جهانشاهی فرمانده سابق لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع)  ضمن تشکر و قدردانی از حضور شرکت کنندگان با بیان اینکه در کنار هم بودن و در خط ولایت حرکت کردن نیروهای مسلح  باعث برکت است افزود: ما باید شکر خداوند را بجا بیاوریم که نعمت خدمت در نظام اسلامی را به ما مرحمت کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در شرق کشور در ادامه افزود: یکصد سال قدمت لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) بیانگر نقش و اهمیت این لشکر در برقراری امنیت درسطح کشور دانست.

ایشان با اعلام اینکه این لشکر در طول دفاع مقدس با تقدیم 5245 شهید و 2865 آزاده و 20000جانباز دین خود را به قرآن و اسلام و انقلاب و  ایران ادا کردند، گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی لشکر ارائه دادند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم امیر آذریان بعنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر77 پیروز ثامن الائمه(ع) معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها