سردار اشتری مطرح کرد:

اعلام آمادگی ناجا برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی

فرمانده نیروی انتظامی طی بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ناجا آمادگی دارد در خصوص تکمیل این پروژه فرهنگی کمک کند.
کد خبر: ۵۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ - 11November 2015

اعلام آمادگی ناجا برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از تبریز،سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی و مهندسین بنیاد گزارشی از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و طراحی های انجام شده در باغ موزه دفاع مقدس استان ارائه نمودند.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی ابراز داشت :الحمد ا... عزیزان کار بسیار خوب و بزرگی در استان شروع کردند و امیدواریم که ما بتوانیم آن وظیفه ای که در قبال کار فرهنگی در عرضه رشادت ها و جانفشانی هایی که رزمندگان اسلام داشتند را داشته باشیم ، بتوانیم یک گوشه ای از آن را ارائه بدهیم.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت :ما برای این که فرهنگ غنی خودمان را به مردم ارائه بدهیم یکی از کارها این است که فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهادگری و شهادت طلبی را برای مردم و جوانها ارائه بدهیم تا الگویی باشد برای آنها و بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و احیای روحیه و مدیریت جهادی مشکلات کشورمان را حل کنیم .

ایشان ضمن اشاره به تاکید حضرت آقا مبنی بر ثبت ، ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان اسلام و انتقال آن به مردم و جوانان و نوجوانان عزیز ، افزود : هر چقدر در خصوص شهدا و دفاع مقدس کار کنیم جا دارد و کم است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد : انشاءا... در سفر بعدی شاهد تکمیل این پروژه باشیم و ما هم هر کمکی در این مورد از دستمان می آید انجام می دهیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار