بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری/ رئیس پلیس آگاهی ناجا در بازدید از دفاع پرس:

پلیس آگاهی ناجا 111 شهید تقدیم نظام کرده است/ روحیات معنوی دفاع مقدس مهمترین سلاح رزمندگان بود

سردار مقیمی با بیان اینکه پلیس آگاهی ناجا صد و یازده شهید بعد از دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کرده است اذعان داشت: تمام تلاش نیروهای خدوم این یکان حفظ امنیت، آسایش و حل مشکلات مردم عزیزمان است.
کد خبر: ۵۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ - 11November 2015

پلیس آگاهی ناجا 111 شهید تقدیم نظام کرده است/ روحیات معنوی دفاع مقدس مهمترین سلاح رزمندگان بود

سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: جنگ فقط توپ و تانک و خمپاره نبود روحیات معنوی در آن وجود داشت که مهمترین سلاح رزمندگان به شمار می آمد و باعث می شد رزمندگان ما هرگز به سختی، کم و کاستی ها و قدرت رژیم بعثی فکر نکنند.

وی ادامه داد: این روحیات  معنوی در آثاری که از دفاع مقدس تهیه می شود بسیار کمرنگ شده است که قابل تامل است و باید به آن به درستی پرداخته شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: پلیس آگاهی یگانی است که با توجه به ماموریت های متفاوتی که دارد سالانه شهدای زیادی را در راه امنیت از کشور و مردم عزیزمان تقدیم نظام می کند و این افتخار بزرگی برای پلیس آگاهی ناجاست.

سردار مقیمی با اشاره به تعداد شهدای آگاهی ناجا گفت: پلیس آگاهی ناجا صد و یازده شهید  بعد از دوران دفاع مقدس به نظام تقدیم کرده است و تمام تلاش نیروهای خدوم این یگان، حفظ امنیت، آسایش و حل کردن مشکلات مردم کشورمان است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار