پورمحمدی به فارس خبر داد

بررسی پرونده «علی ضیا» و «فیتیله» در کمیته تخلفات صداوسیما/ نوروز ۹۵ پایتخت نداریم

معاون سیما گفت: دو کمیته به نام مجریان و تخلفات صداوسیما پرونده ضیا و برنامه فیتیله را بررسی می‌کنند و مشخص خواهد شد که علی ضیا می‌تواند سری جدید برنامه امشب را اجرا کند یا خیر.
کد خبر: ۵۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ - 11November 2015

بررسی پرونده «علی ضیا» و «فیتیله» در کمیته تخلفات صداوسیما/ نوروز ۹۵ پایتخت نداریم

به گزارش گروه سایر رسانه های خبرگزاری دفاع مقدس، در حاشیه بازدید علیاصغر پورمحمدی معاون سیما از سریال «پشتبام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سؤالات آنها پاسخ داد.

پورمحمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر مشخص شدن وضعیت علی ضیا و برنامه فیتیله گفت: دو کمیته به نام مجریان و تخلفات صداوسیما پرونده ضیا و برنامه فیتیله را بررسی میکنند و در این کمیته مشخص خواهد شد که علی ضیا میتواند سری جدید برنامه امشب را اجرا کند یا خیر.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار فارس در مورد سریالهای نوروزی بیان داشت: برای نوروز سال آینده سریال پایتخت 5 را نخواهیم داشت اما همان گروه سازنده پایتخت برای ماه رمضان سال 95 سریالی را به روی آنتن خواهند برد.

پورمحمدی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاران درباره راهاندازی شبکه تهران که قرار است به صورت HD راهاندازی شود، گفت: شبکهای به نام شبکه HD نخواهیم داشت چرا که HD همان شبکه تهران خواهد شد. آقای کاوه مدیر شبکه تهران هستند که قصد دارند به زودی این شبکه را راهاندازی کند.

وی درباره تصویب فیلمنامههایی که با حضور روحانیون نوشته میشوند نیز بیان کرد: چندی پیش حوزه علمیه درخواستی از سینما و تلویزیون داشت و طی آن خواسته بود که فیلمنامهها اول در حوزه علمیه تصویب شده و اگر حوزه آنها را تأیید کرد سپس به مرحله پیشتولید برسد اما ما نمیتوانیم فیلمنامههایمان را به حوزه علمیه بفرستیم چرا که تعداد این فیلمنامهها بسیار زیاد است اما اگر فیلمنامهای نیازمند مشاوره باشد با آنها در تعامل هستیم.

معاون سیما درباره تولید و پخش مستند بحران نیز گفت: شبکه افق و مستند در حال فعالیت روی مستندهای بحرانی که مربوط به کشورهای سوریه و عراق میشود هستند.

پورمحمدی درباره اعلام رسمی ممنوعالتصویر شدن علی ضیا در اخبار سیما نیز تأکید کرد: اعلام این موضوع در اخبار سیما اشتباه بود و قرار نبود که در اخبار آن هم به صورت علنی و به آن شدت اعلام شود.

وی درباره حمایت از مجریان سیما نیز گفت: همیشه از مجریان حمایت میکنیم و در کل حامی هنرمندان هستیم اما اینکه یک عدهای تخلفاتی انجام میدهند نیز باید رسیدگی شود.

معاون سیما درباره تصمیمگیریهای جدی از سمت خود و اینکه آیا این سیاست جدید سازمان صداوسیما است نیز اظهار داشت: به هر حال سیاست جدید سازمان است که در مقابل تخلفات سختگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار