سید حسن نصرالله:

در آستانه پیروزی راهبردی و تاریخی جدید قرار داریم

دبیرکل حزب الله لبنان با قریب الوقوع خواندن پیروزی سوریه بر محور جنگ افروزان منطقه ای و بین المللی و گروههای تروریستی مزدور آنها تاکید کرد رفتن حزب الله به سوریه بسیار ضروری و واجب بود، چرا که اگر به سوریه نمی رفتم، لبنان به عراق دوم تبدیل می شود.
کد خبر: ۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸ - 08November 2013

در آستانه پیروزی راهبردی و تاریخی جدید قرار داریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مهر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تاکید کرد تهدید برخی گروه های تکفیری به هدف قرار دادن مجالس عاشورایی نه فقط انگیزه ما را برای مشارکت فعال و سازمان یافته در این مجالس بیشتر می کند، بلکه سبب تاکید ما بر سخنان وحدت آفرین اسلامی و مخالفت با هرگونه سخنان مذهبی و طایفه ای خواهد شد.

روزنامه السفیر نوشت سید حسن نصرالله در دیدار مسئولان برپایی مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از آنها خواست با شعار هیات منا الذله با خطر بزرگی که محیط مقاومت را با خودروهای بمبگذاری شده هدف قرار می دهد، مقابله کنند.
 
نصرالله تاکید کرد باید فرصت را از تمام کسانی که برای ضربه زدن به ضاحیه و مردم آن تلاش می کنند، گرفت. وی خاطر نشان کرد مقاومت از زمان آغاز، تا کنون، الگوی پیشرفته ای به جهان ارائه کرده است.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد فداکاریهای ما در راه عزت و سربلندی کشور و امت ما متوقف نخواهد شد.
 
وی این مسئله را یادآوری کرد که پیروزی مقاومت در جنگ جولای 2006، لبنان را حفظ کرد، در جولای 2006، جهان علیه مقاومت توطئه کرد و برخی بر شکست مقاومت شرط بندی کردند و برخی نزدیک بود با کشتی بیایند و ما را به عنوان افراد تحت پیگرد به گوانتانامو ببرند، اما در پایان، پیروزی از آن حزب الله شد که به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است که همه بر روی آن حساب باز کرده اند.
 
نصرالله به اوضاع سوریه اشاره کرد و گفت آنچه برای سوریه برنامه ریزی شده، بزرگتر و گسترده تر از آن چیزی است که حزب الله در جولای 2006 طرح کرده بودند و مسئله سوریه فراتر از اصلاحات و تغییر است.
 
رهبر مقاومت لبنان افزود توطئه ای برای سرنگونی نظام سوریه و حذف گزینه های سیاسی اش که آن را در کنار مقاومت فلسطین و لبنان قرار داده است، وجود دارد و ما به همین سبب در کنار نظام سوریه قرار گرفتیم.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد بخش اعظم برنامه های آنها علیه سوریه با وجود تلاش برخی کشورهای منطقه و مانع تراشی آنها در مسیر حل سیاسی بحران، خنثی شد.
 
وی خاطر نشان کرد سوریه قطعا از این بحران گذر خواهد کرد و در نهایت، بحران این کشور از راه سیاسی حل خواهد شد، به ویژه اینکه محور جنگ علیه سوریه به بن بست رسیده است و می توانیم بگوییم که ما اکنون در دقایق پایانی پیش از پیروزی تاریخی و راهبردی جدید قرار داریم.
 
نصرالله تاکید کرد رفتن حزب الله به سوریه بسیار ضروری و واجب بود، چرا که اگر به سوریه نمی رفتم، لبنان به عراق دوم تبدیل می شود، به دلیل اینکه تنها در ماه گذشته در عراق،900 نفر بر اثر انفجار 300 دستگاه خودرو بمبگذاری شده یا عملیات انتحاری کشته و صدها نفر دیگر زخمی شدند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار