فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)

120 گردان به میزبانی قم رزمایش "شهیدان خلیج فارس" را برگزار می کنند

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: رزمایش بزرگ 120 گردان بسیج با نام "شهیدان خلیج فارس" به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 17November 2015

120 گردان به میزبانی قم رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار غلامرضا احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: رزمایش بزرگ شهیدان خلیج فارس طی روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 آبان در کیلومتر 30 جاده قم به گرمسار با حضور گردان های شش استان اعزامکننده و 9 استان پشتیبان برگزار میشود.

وی عنوان کرد: در این رزمایش 10 گردان امام حسین(ع) و 10 گردان الی بیت المقدس شرکت میکنند که اقدامات اولیه ایجاد اردوگاه و زیرساختهای میزبانی از بسیجیان در حال انجام است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به هدف رزمایش گفت: مهمترین هدف و شعار این رزمایش کسب آمادگی برای تهدیدات احتمالی است که شعار آن برآمده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب یعنی" ما آمریکا را زیر پا میگذاریم و اجازه نفوذ را به آمریکاییها نمیدهیم"، می باشد.

وی در آستانه برگزاری یادواره شش هزار شهید استان قم خاطرنشان کرد: با برگزاری یادواره شهدا روح ایثار، فداکاری، اطاعت از ولی فقیه و استکبار ستیزی و فرهنگ شهادت گسترش پیدا میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار