ابراهیم رنگین خبر داد:

منتظر پاسخ ژنتیک یازده شهید هستیم

مسئول ستاد معراج شهدای مرکز گفت: از جمع 46 شهید، 30 شهید به عنوان شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند؛ هویت 5 شهید نیز محرز شده و منتظر پاسخ آزمایش DNA یازده شهید هستیم.
کد خبر: ۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱ - 09November 2013

منتظر پاسخ ژنتیک یازده شهید هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خمول، ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدای مرکز درباره شناسایی شهدای دفاع مقدس که پیکر مطهرشان در دوره اخیر تفحص کشف شده است، اظهار داشت: در هشتم مهرماه سال جاری پیکرهای مطهر 46 شهید که در عملیات تفحص برونمرزی کشف شده بودند، وارد کشور شد. عملیات شناسایی این شهدا طی یک ماه گذشته انجام گرفت و تاکنون هویت پنج شهید مشخص شده است.

وی ادامه داد: شهیدان «امرالله فیضی، 23 ساله، از استان البرز، محل شهادت فکه شمالی در سال 1365»، «محمد منتظری، 18 ساله، از استان تهران، محل شهادت فاو در سال 1364 و طی عملیات والفجر8»، «جواد زارع، 14 ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال 1364 طی عملیات قدس 3»، «بیتالله گرجیزاده، 17 ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال 1364 طی عملیات قدس 3» و «رستم راستی، 13 ساله، از استان فارس، محل شهادت غرب رودخانه میمه در سال 1364 طی عملیات قدس 3» در این دوره شناسایی و احراز هویت شدند.

رنگین بیان کرد: از جمع 46 شهید، 30 شهید به عنوان شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده میشوند. همچنین تاکنون هویت 5 شهید محرز شده و برای یازده شهید دیگر منتظر پاسخ آزمایش DNA هستیم که ان شاءالله بعد از دریافت جواب آزمایش، خانواده این شهدا را مطلع خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها