اردوی راهیان نور هنرمندان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان از برگزاری اردوی راهیان نور هنرمندان استان سمنان خبر داد و گفت: این اردو با حضور جمعی از هنرمندان این استان در غرب کشور برگزار می‌شود و طی آن از مناطق عملیاتی کرمانشاه و گیلانغرب بازدید خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ - 09November 2013

اردوی راهیان نور هنرمندان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ فریدون پهلوانی با تأکید بر ضرورت پرداختن به حوادث و رویدادهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: لازم است فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس به گونهای صحیح و شایسته به نسلهای جوان و نوجوان کشور انتقال داده شود، که سفر و اردوی معنوی راهیان نور یکی از مهمترین برنامهها در این جهت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان افزود: در خصوص برگزاری این اردو جلسات متعددی با سازمانهای ذیربط برگزار شده است که مقرر شد معاونت هنری این اداره کل نسبت به ثبت نام از هنرمندان علاقهمند به شرکت در این اردوی فرهنگی و هنری و تهیه طرح محتوایی سفر، اقدام کند.
 
شایان ذکر است اردوی راهیان نور هنرمندان استان در تاریخ 92.8.27 به مدت چهار روز و با مشارکت صدا و سیمای مرکز سمنان، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد راهیان نور سپاه حضرت قائم (عج) استان به مقصد غرب کشور برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها