رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح:

نقش شهدای غدیر و شهید تهرانی مقدم در تأمین امنیت کشور ستودنی است

رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: شهید حسن تهرانی مقدم دارای شخصیت ممتاز علمی بود و در عالی ترین جایگاه استراتژیک و نظامی قرار داشت.
کد خبر: ۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 09November 2013

نقش شهدای غدیر و شهید تهرانی مقدم در تأمین امنیت کشور ستودنی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، مراسم بزرگداشت شهدای غدیر و شهید حسن تهرانی مقدم روز شنبه در سازمان تامین اجتماعی ستادکل نیروهای مسلح با حضور جمعی از همرزمان، خانواده این شهدا و کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» در حاشیه این مراسم در گفت وگویی برخی از خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی مقدم را برشمرد و افزود: تهرانی مقدم در مدیریت فردی قاطع و مدیر به معنای واقعی کلمه بود زیرا او از هر شکست و ناامیدی، پیروزی می ساخت و امروزه مدیریت های استراتزیک جهان به دنبال آن هستند که چگونه مدیران از سختی ها و شکست ها خسته نمی شوند.
 
وی تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم به خوبی توانسته بود از ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای نخبه و مستعد کشور در مسیر سازندگی و پیشرفت های علمی کشور استفاده کند و امروزه امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون شهدای غدیر است.
 
سردار دقیقی با بیان اینکه شهدای ما بخصوص شهید تهرانی مقدم بهترین سلاح بازدارندگی برای جلوگیری از تهاجمات دشمن و استکبار جهانی بودند، اظهار داشت: دشمنان در راستای تخریب جمهوری اسلامی و از میان بردن ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و تمام اهداف خود را برای براندازی نظام به کار می گیرند.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروی بازدارندگی جمهوری اسلامی بخصوص شهدای غدیر و شهید تهرانی مقدم مانع از تحقق اهداف شوم آنها شده اند.
 
سردار دقیقی با اشاره به یاد و خاطره شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: باید همواره رشادت ها و دلاورمردی های شهید تهرانی مقدم میان مردم از جمله نسل جوان زنده نگه داشته و روحیه جهادطلبی و شهادت خواهی به عنوان یک راهبرد نزد افراد جامعه تقویت شود.
 
رفع مشکل بیکاری فرزندان نیروهای مسلح
 
رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ادامه از واگذاری 380 میلیارد تومان سهام به بازنشستگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان سهام از طریق دفاتر خدمات گروههای مسلح در سراسر کشور (ساتا) درحال واگذاری است.
 
دقیقی اظهار داشت: این مقدار سهام با هدف تقویت مالی بازنشستگان نیروهای مسلح به 650 هزار نفر از اعضای آن واگذار می شود که البته بخشی از آن به افراد تحت پوشش واگذار شده و مابقی تا پایان امسال واگذار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیکی برون سپاری(خدمات ساتا) نیروهای مسلح در سراسر کشور آماده انجام هرگونه فعالیت در زمینه تأمین اجتماعی و واگذاری سهام به بازنشستگان می باشند.
 
به گفته وی بازنشستگان نیروهای مسلح به تناسب مطالباتی که براساس واریزی سپرده در صندوق قرض الحسنه داشته اند و طبق توانمندسازی، می توانند از این سهام و مزایای آن برخوردار شوند.
 
وی با اشاره به فعالیت حدود 300 دفتر خدمات الکترونیکی برون سپاری (خدمات ساتا) نیروهای مسلح در سراسر کشور، به بازنشستگان نیروهای مسلح پیشنهاد کرد که حتما این سهام را حفظ کنند و نسبت به فروش آن درحال حاضر اقدام نکنند و در صورتی که شخصی درصدد فروش این سهام بود، دفاتر سهام این سازمان در سراسر کشور آماده خرید آن از بازنشستگان هستند.
 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح درباره روز 14 آبان سالگرد تأسیس تأمین اجتماعی نیروهای مسلح نیز افزود: این سازمان درمانی حدود 5/4 میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد که حدود 650 هزار نفر از آنها را افراد بازنشسته تشکیل می دهند.
 
سردار دقیقی اشتغال فرزندان را یکی از مهم ترین خواسته ها و دغدغه های کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: حدود 300 هزار نفر از فرزندان نیروهای مسلح در سراسر کشور بیکار هستند که تلاش داریم در راستای اشتغال آفرینی و ایجاد شغل برای آنها گامهای موثری برداریم.
نظر شما
پربیننده ها