مینا کمایی خبر داد:

خودنگاشته های یک امدادگر در راه است

امدادگر دوران دفاع مقدس گفت: دوران جنگ، خاطرات بسیاری را با خود به همراه دارد که در صدد هستم خاطرات را به صورت خود نگاشته به چاپ برسانم.
کد خبر: ۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸ - 14November 2013

خودنگاشته های یک امدادگر در راه است

مینا کمایی، امدادگر دفاع مقدس در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: در سال های 81 و 82 از طرف دفتر ادبیات دفاع مقدس در یک فرصت محدود با من مصاحبه ای صورت گرفت که نتیجه آن کتابی 400 صفحه ای شد که من اجازه انتشار آن را ندادم. در نهایت 200 صفحه از آن با عنوان "دختران باغ اُ. پی. دی" روانه بازار کتاب شد که از متن آن راضی نبودم.

کمایی با بیان اینکه در سن 16 سالگی وارد کار امداد رسانی شده است، تصریح کرد: دوران جنگ خاطرات بسیاری را با خود به همراه دارد که در صدد هستم خاطرات را به صورت خود نگاشته به چاپ برسانم. در حال پیاده کردن مصاحبهها هستم که به زودی کار نوشتن را نیز شروع خواهم کرد.

وی با اشاره به کتاب دختران باغ اُ. پی. دی اذعان داشت: با شروع جنگ با چند تن از دوستان برای کمک رسانی به بیمارستان شرکت نفت رفتیم که خاطراتی که از آن دوران نقل شده است با نام دختران باغ اُ. پی. دی به چاپ رسیده است که با توجه به عنوان سؤال برانگیزی که دارد به چاپ پنجم رسیده است.

گفتنی است مینا کمایی، خواهر شهید زینب کمایی که در سن 14 سالگی در سال 61 توسط منافقین به شهادت رسید. وی در دوران دفاع مقدس کار امداد رسانی را بر عهده داشته است که خاطرات آن در کتاب دختران باغ اُ. پی. دی به چاپ رسیده است . این کتاب روزهای پر تلاطم دوران دفاع مقدس را روایت میکند.

نظر شما
پربیننده ها