با حضور سردار سلامی؛

بیست و دومین یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید استان قم برگزار شد

بیست و دومین یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و شش هزار شهید استان قم با حضور جانشین فرمانده کل سپاه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 19November 2015

بیست و دومین یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید استان قم برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در بیست و دومین یادواره شهید زینالدین و سرداران، امیران، فرماندهان و شش هزار شهید نیروهای مسلح و بسیج اقشار استان قم که چهارشنبه شب برگزار شد، علاوه بر سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار، ائمه جمعه قم، اعضای شورای شهر، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، فرماندهانی از نیروی انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان و فرماندهان به همراه خانوده شهید زینالدین و دیگر خانوادههای معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و امت حزبالله حضور داشتند.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام هرگز با چنین شکوه و تفصیلی از مقام شامخ شهدا تجلیل نشده بود و این از برکات انقلاب اسلامی است که تکریم شهدا را جزو وظایف خود میداند و تکریم شهدا در واقع ادامه دادن راه آنهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این مراسم با اشاره به ویژگیهای شهید زینالدین اظهار کرد: وقتی تصویر زیبای این شهید والامقام بر دیدگان ما مینشیند جذابیتی معنوی و آرامشی مثالزدنی که نشان از تجلی شکوه ایمان است برایمان جلوهگر میشود.

سردار حسین سلامی اضافه کرد: شهید زینالدین از پدر و مادری متدین درس جهاد آموخت و به قدری روحیه جهادی داشت که حتی در اوج مخاطرات و سهمگینترین صحنههای نبرد آرامش و وقار و صبر انقلابی خود را حفظ میکرد.

در این مراسم بستههای فرهنگی شامل ویژهنامه قافله نور و دو کتاب دیگرتوزیع شد. نوحهخوانی سید علی حسینینژاد در شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور سردار سلامی بخش دیگری از این مراسم بود.

از دیگر ویژگیهای یادواره امسال، حضور فرماندهان سابق سپاه استان قم ازجمله سردار مهدینژاد و سردار نوری بود. یکی از گردانهای شرکتکننده در رزمایش الی بیتالمقدس نیز ازجمله میهمانان مراسم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار