نخستین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد خراسان رضوی برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد، در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵ - 09November 2013

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در این جلسه که با حضور فرماندهان و مسئولان نظامی، انتظامی و ادارات استان برگزار شد، سردار نجاتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن تشریح و تبیین ابعاد عملیات شکست حصر سوسنگرد، عملیات مذکور در اولین ماههای آغاز جنگ تحمیلی را مهم برشمرد و بر نقش موثر و سرنوشتساز مقام معظم رهبری و شهید چمران در طراحی و هدایت این عملیات تأکید کرد.

سردار نجاتی همچنین از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان درخواست کرد تا نسبت به تشریح و تبیین این رویداد تاریخی که نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بشمار میرود اهتمام و تلاش ویژهای داشته باشند و در فضا سازی شهری و محیطی و استفاده از ظرفیت رسانههای استان بهویژه رسانه ملی نهایت استفاده را ببرند.
 
تهیه بروشور، استفاده از راویان در مدارس و ادارات، بازسازی عملیات شکست حصر سوسنگرد، فراخوان خاطره، عکس و سند، استفاده از تلویزیونهای شهری و نیز استفاده از امکانات شهرداری و آستان قدس رضوی در تبلیغات محیطی و شهری از جمله پیشنهادات حاضرین در جلسه بود.
 
شایان ذکر است در پایان این نشست، مجموعهای از پیامهای تبلیغی، خاطرات مقام معظم رهبری و شهید چمران در خصوص شکست حصر سوسنگرد، خاطرات سردار شهید محمد حسن نظرنژاد (بابا نظر) در مورد نقش نیروهای خراسان در عملیات شکست حصر سوسنگرد و اطلاعیه فراخوان خاطره، عکس و سند که از سوی اداره کل حفظ آثار خراسان رضوی منتشر شده است در اختیار حاضرین در جلسه قرار گرفت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار