رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور:

افشاگری چهره کفر و نفاق کار زینبیون و فاطمیون است

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور لزوم همراهی با حضرت زینب سلام الله علیها را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر کس می خواهد دیندار و همراه باشد باید به این الگو تمسک کند.
کد خبر: ۵۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ - 20November 2015

افشاگری چهره کفر و نفاق کار زینبیون و فاطمیون است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "کبری خزعلی" رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور، در همایش زینبیون که توسط بنیاد ملی عفاف و حجاب در تالار خانه شهر کرمان برگزار شد، با اشاره به یکی از ابعاد حرکت حضرت زینب سلام الله علیها، به برائت و ولایت اشاره کرد و گفت: با مروری در زندگی حضرت همراه ولی زمان و لحظه لحظه بر محور ولایت برنامه ریزی کردند.
 
وی با بیان اینکه همراهی با امام زمان از شروط ضمن عقد حضرت بود؛ به کار علمی حضرت در زمینه تفسیر قرآن و... در مدینه هم اشاره کرد و گفت: در آن زمان جایگاه ولایت به خلافت تغییر کرده بود و رسالت حضرت افشا کردن این مسئله بود.
 
خزعلی حرکت حضرت زینب و کاروان زنان و خاندان اهل بیت را باعث نهادینه کردن عاشورا دانست و اثرگذاری جایگاه زن و خانواده را مورد تأکید قرار داد و این جایگاه را در مورد انقلاب اسلامی هم متذکر شد.
 
وی خطبه های حضرت زینب سلام الله علیها را در زمینه افشاکردن چهره نفاق و استکبار مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نقش اصلی در پیام آوری پیام عاشورا به دست زنان و خانواده است و آن حضرت دو نقش دارد برای رساندن پیام امام راحل(سیدالشهداء) و امام حاضر که امام سجادعلیه السلام بود.
 
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور لزوم همراهی با حضرت زینب سلام الله علیها را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر کس می خواهد دیندار و همراه باشد باید به این الگو تمسک کند.
 
وی با بیان اینکه در رعایت حجاب و عفاف نباید کوتاهی کرد و با اشاره به اینکه شروع آثار نفوذ فرهنگی دشمن را می بینیم و برای همین رهبری تذکر می دهند؛ گفت:  افشاگری چهره کفر و نفاق کار زینبیون و فاطمیون است.
 
خزعلی، تعرض به عفاف و حجاب را درد بزرگ حضرت زینب سلام الله علیها دانست و ادامه داد: برای همین حضرت فرمود اگر دین ندارید،حداقل آزاده باشید؛ عاشورا، درس عفت و دینداری و اخلاق است و اینکه نماز باید مستقر شود ولو با شهادت تعدادی از یاران امام علیه السلام  باشد که دارند پاسداری می کنند.
 
فرزند آیت الله خزعلی با افزودن اینکه برائت در همه ابعاد نظری و عملی دین بر ولایت مقدم است و باید چهره دشمن را بشناسیم و تا چهره عوض کرد باید او را بشناسیم؛ بیان داشت: در توحید اول لااله است بعد الاالله. کسی وارد این حصن می شود که نفی کند دیگران را بعد توحید را اثبات می کند؛ در حقیقت اول باید غیر را کنار زد.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، کانون های گرم ارتباط، جلسه های خانگی و نذورات را عرصه های بزرگ تعلیم و تربیت است دانست و خاطرنشان کرد: وحدت دینی، تفاهم علمی و عملی و سرمایه اجتماعی قوی به نام اهل بیت و دین عرصه تربیت هستند.
 
وی همچنین گفت: مردم کریم کرمان قبل و بعد از انقلاب همیشه بزرگترین خدمات را برای زمینه های ظهور داشته اند و این خدمات از مسجد جامع کرمان تا تمامی دوران جنگ تحمیلی ادامه داشت.


خزعلی افزود: امروز در دفاع از کریم اهل بیت حضرت زینب (س) اینگونه فعال و فرمانده این حرکت از مردم کرمان سردار سلیمانی است و در این عرصه جنگ سخت بیشترین درخشش را مردم کرمان داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار