تشییع باشکوه اولین شهید مدافع حرم شهرستان ممسنی/ آخرین دیدار پدر و مادر با شهید بهزاد سیفی

طی مراسمی با شکوه، بسیجیان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سروستان با دو نفر از شهدای پاسدار مدافع حرم که به تازگی در حین انجام ماموریت مستشاری خویش در عتبات عالیات به دست گروهک تکفیری به شهادت رسیده بودند، وداع کردند.
کد خبر: ۵۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ - 21November 2015

تشییع باشکوه اولین شهید مدافع حرم شهرستان ممسنی/ آخرین دیدار پدر و مادر با شهید بهزاد سیفی

به گزارش دفاع پرس از فارس، در این مراسم که در پادگان امام خامنه ای سروستان برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن قرائت زیارت عاشورا، بار دیگر با آرمان های امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در پایان این مراسم، پیکر مطهر این دو شهید با بدرقه مسئولین و همرزمانشان در شهرستان سروستان به زادگاهشان انتقال یافت.

به گزارش دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر شهید بهزاد سیفی از شهدای مدافع پس از تشییع در سروستان، از محل سپاه ناحیه نوراباد ممسنی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان آغاز و تا مسجد جامع شهر ادامه داشت.

در این مراسم اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) حمایت کردند.مردم همچنین با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آلسعود"، از جنایات این رژیمها در منطقه اعلام انزجار کردند.

حضور جوانان و نوجوانانی که در کنار مردم ممسنی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم و عزاداری در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله و یاران باوفایش حاضر شده بودند، صحنه های دلپذیری از عشق و دلدادگی مردم  به ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشت.

گفتنی است شهید بهزاد سیفی در کشور عراق و در دفاع از حرم حسینی  به درجه رفیع شهادت نایل آمد. این اولین شهید از شهرستان های ممسنی و رستم است که در دفاع از حریم اسلام و تشیع در کشور عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار