معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید فارس:

دوره «توانمندسازی فرماندهان جنگ نرم» در هفته بسیج برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید فارس گفت: در برنامه‌های هفته بسیج سال 1394 به مسئله آگاه‌سازی اساتید بسیجی پیرامون «مسئله نفوذ دشمن به کشور» توجه ویژه صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ - 22November 2015

دوره «توانمندسازی فرماندهان جنگ نرم» در هفته بسیج برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، محمدجواد کُهندلپور معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید فارس در نشست خبری تشریح برنامههای هفته بسیج گفت: بیش از 200 ویژهبرنامه در دانشگاه های استان فارس توسط بسیج اساتید برگزار میشوند.

کهندلپور با اشاره به محوریت بحث مقابله با نفوذ بیگانگان در ویژهبرنامههای هفته بسیج گفت: امسال تلاش شده در برنامههای هفته بسیج نسبت به مسئله آگاهسازی اساتید بسیجی پیرامون مسئله نفوذ در کشور توجه ویژه صورت بگیرد.

وی برگزاری بیش از 30 نشست بصیرتی در دانشگاهها را ازجمله این برنامهها برشمرد و افزود: پنج همایش نیز با موضوعات "تحول در علوم انسانی" در کازرون، "مسئله نفوذ" در ارسنجان، "بررسی جریانات انقلابی" در خرامه، "راهکارهای مقابله با استکبار" در شیراز و "تکفیریها از پیدایش تا امروز" در آباده برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان فارس با بیان اینکه 3 یادواره شهدای بسیج اساتید در شهرهای لامرد، ارسنجان و فیروزآباد برگزار میشود، گفت: دیدار با ائمه جمعه سراسر استان، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانوادههای معظم شهدا، برنامههای معنوی برای اساتید دانشگاهها، برگزاری نمایشگاههای فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری بیش از 10 اردوی تربیتی برای خانوادههای اساتید از دیگر برنامههای بسیج اساتید فارس در هفته بسیج خواهد بود.

کهندلپور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسیهای نظریهپردازی در دانشگاهها افزود: سه کرسی نظریهپردازی با موضوعات "افزایش جمعیت"، "نقد فلسفه تربیتی غرب" و "استکبار در قرآن" در شهرهای فیروزآباد، شیراز و صفاشهر برگزار خواهد شد.

وی برنامه محوری هفته بسیج را برگزاری دوره، 2 روزه "توانمندسازی فرماندهان جنگ نرم" اعلام کرد و گفت: این دوره با شرکت بیش از یکصد نفر از اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد.

کهندلپور با اشاره به برگزاری برنامه شب شعر در کازرون، شب خاطره در صفاشهر، تجلیل از اساتید پیشکسوت بسیجی در شیراز، تشکیل جلسات انس و مودت بین اساتید و دانشجویان و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوانات، افزود: از برنامههای مهمی که در این هفته برگزار میشود تشکیل حلقههای علمی مشترک اساتید با مدیران و صاحبان صنایع راکد استان بهمنظور رفع مشکلات صنعت در استان فارس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار