مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران اظهار کرد؛

نخستین جشنواره پوستر « هزارسنگر» در مازندران برگزار می شود +پوستر

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران گفت: به همت حوزه هنری استان مازندران نخستین جشنواره سراسری پوستر «هزار سنگر» در استان مازندران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 23November 2015

نخستین جشنواره پوستر « هزارسنگر» در مازندران برگزار می شود +پوستر

به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی این نهاد، از برگزاری نخستین جشنواره پوستر « هزارسنگر» در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره که با هدف گرامیداشت حماسه ی ششم بهمن مردم آمل در مازندران برگزار می شود وی محورهای پیشنهادی این جشنواره را آمل شهر هزار سنگ، نقش بسیج مردمی در شکل گیری حماسه ششم بهمن آمل،سخنان حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری (مدظله)در تقدیر از مردم آمل،مازندران سرزمین علویان و ولایتمداران، پیوند امت و امام و دفع توطئه مستکبران و منافقان، ایران 1404هزار سنگر عشق و امید اعلام کرد.

پاک بین با دعوت از عموم هنرمندان استان مازندران در این جشنواره افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را جهت شرکت در جشنواره تا تاریخ10دی ماه سال جاری به آدرس   hezarposter@gmail.comارسال نمایند.

وی همچنین عنوان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و مطالعه فراخوان به پایگاه خبری حوزه هنری مازندران مراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار