حجت‌الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران:

عبرت های تاریخی بسیاری درباره نفوذ از طریق فرزندان وجود دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تلاش زیادی انجام می‌شود تا از طریق فرزندان مسئولان، نفوذ صورت گیرد؛ به همین خاطر بزرگان باید درباره این مسئله مراقب باشند.
کد خبر: ۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ - 23November 2015

عبرت های تاریخی بسیاری درباره نفوذ از طریق فرزندان وجود دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حاشیه همایش ملی روز قشر طلاب و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری این است که «برجام» بهصورت مشروط اجرا شود؛ یعنی مطالبات ملت ایران باید تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامهای که ایشان مرقوم فرمودند، باشد.

وی بر وحدت ملت ایران و دولت برای مقابله با خواستههای زیادهطلبانه آمریکا تأکید و عنوان کرد: وقتی ما اجرای مشروط برجام را پذیرفتیم، مردم باید به دنبال مطالبات رهبری در چارچوبهای ترسیمی از سوی ایشان باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اگر در برابر خواستههای فراهستهای آمریکا ایستادگی نکنیم، امکان نفوذ وجود دارد و ما باید با نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مقابله کنیم. مقابله با نفوذ اقتصادی بیستر به دولتمردان مربوط میشود، یعنی باید به نحوی عمل کنند که بدون دریافت تکنولوژی کارآمد حاضر نباشند تفاهمنامهای را امضا کنند؛ البته نفوذ سیاسی هم بیستر به دولتمردان مربوط است.

حجتالاسلام سعیدی در خصوص انتخابات نیز گفت: مردم باید همگی در پای صندوقهای رأی حضور خود را نشان دهند و با انتخابی که میکنند نماینده طراز خبرگان انتخاب شود و درخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید به فردی رأی دهند که برابر خواستههای آمریکا ایستادگی کند و بتواند در سنگر مجلس از نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن جلوگیری کند.

وی همچنین درباره نفوذ فرهنگی و نقش مردم در مقابله با آن اظهار داشت: در مقابله با نفوذ فرهنگی مردم نقش موثری دارند؛ به نحوی که استفاده از منبرهای انقلابی و حضور پر رنگ در مساجد میتواند در مقابله با نفوذ فرهنگی موثر واقع شود؛ چون دشمن با استفاده از تبلیغات و جنگ روانی به دنبال نفوذ در انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر وجود خطر نفوذ از طریق فرزندان مسئولان بیان داشت: همواره این نگرانی وجود داشته که رهبران الهی بعد از خود فرزندانشان چگونه بتوانند میراث عظیم جامعه را حفظ کنند؛ بنابراین توجه به این مسئله متوجه خود بزرگان است.

حجتالاسلام سعیدی با بیان اینکه عبرتهای تاریخی بسیاری در این رابطه وجود دارد، افزود: تلاش زیادی انجام میشود تا از این طریق نفوذ صورت گیرد؛ به همین خاطر بزرگان باید درباره این مسئله مراقب باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیتهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای آگاهیبخشی نسبت به خطرات در خانواده پاسداران گفت: کارهای زیادی طی سالهای 93 و 94 برای آگاهی دادن خانواده پاسداران نسبت به خطرات فراروی انقلاب صورت گرفته که بهعنوان مثال در این دو سال 30 هزار مورد آموزشی به عزیزان ارائه شده است، تا نسبت به خطرات آگاهی یابند و بتوانند از انقلاب پاسداری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار