مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

همدلی تنها راه مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نفوذ در حوزه فرهنگ موجب تغییر در اعتقادات و باورهای مردم می شود که باید با همدلی در برابر آن ایستاد.
کد خبر: ۵۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ - 23November 2015

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام عیسی بزمانی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش اظهار داشت: دشمن با ابزار فرهنگی درصدد نفوذ و ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های اسلامی است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و سیاسی در صدد تضعیف نظام مقدس اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمن با بهره گیری و سواستفاده از برجام بدنبال نفوذ و جریان سازی درداخل کشور با هدف ایجاد تفرقه و ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و ارزش های انقلابی است.

وی یادآور شد: غرب و نظام سلطه با ابزارفرهنگی، ترویج بی بند و باری، فساد و ابتذال در بین جوانان درصدد ایجاد استحاله فرهنگی و تضعیف باورهای اسلامی و دینی است.

حجت الاسلام بزمانی گفت: رزمندگان و بسیجی ها در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
وی گفت: راهبرد آمریکا و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تغییر ساختار، رفتار و مهار رشد و توسعه نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان در اوج مظلومیت در برابر قدرت های جهان ایستادند و اجازه نفوذ و تجاوز به دشمنان را ندادند و اینک رسالت ما ادامه راه آن ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مهمترین ماموریت تبلیغات اسلامی را دفاع از فرهنگ غنی و متعالی دین و ترویج معارف قرآنی عنوان کرد و از امامان جمعه و جماعات، تمام دلسوزان و دست اندرکاران حوزه دین و فرهنگ خواست با حمایت، پشتیبانی، کمک و مشارکت از نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مراسم حجت الاسلام اکبر نیری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش معرفی و از خدمات حجت الاسلام جواد حسینی مسئول سابق این نهاد قدردانی شد.
منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها