با حضور خانواده‌های معظم شهدا؛

یادمان "شهدای اقتدار نظام" رونمایی شد/ راز انگشتری شهید اقتدار

یادمان شهدای اقتدار نظام، ظهر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا در ملارد رونمایی شد.
کد خبر: ۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳ - 10November 2013

یادمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از یادمان شهدای اقتدار نظام که طی انفجار آبان ماه سال 1390 در محل پادگان شهید مدرس ملارد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ظهر امروز برگزار شد.

این یادمان که به همت هم رزمان شهدای اقتدار نظام در محل شهادت یاران صدیقشان ساخته شده است امروز با حضور خانوادههای معظم شهیدان و به خصوص مادران و پدارن دلسوخته این شهدا رونمایی شد.

سرهنگ محمد قدیری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد که خود از یادگاران دفاع مقدس است در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار نظام اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ مردم و همه عاشقان راه شهادت هستند.

قدیری همچنین با بیان خاطرهای از پیدا شدن آثار شهدا افزود: مدتی پس از شهادت "شهید تهرانی مقدم" و یاران گلگونکفنش، یک انگشتری در محل شهادتشان پیدا شد که دوستان به من تحویل دادند. همان شب محل شهادت شهدای اقتدار را در خواب دیدم که در آنجا پدران و مادران شهدا نیز حضور داشتند.

در خواب پدران و مادران شهدا را میدیدم که مشغول ساختن مزاری برای شهدایشان هستند و بر سر این مزار مینشینند و با شهدایشان خلوت میکنند. بعد از این خواب و با هماهنگی مسئولین امر تصمیم بر آن شد که در محل پادگان شهید مدرس، یادمانی را برای شهدای گرانقدر اقتدار نظام بسازیم.

به همین دلیل امروز که مصادف با سالگرد شهادت این شهدای عظیمالشأن است بر آن شدیم که با رونمایی از یادمان شهدای اقتدار نظام ارادت خود را به شهدا و خانوادههای گرانقدر آنان اثبات کنیم.

در ادامه این مراسم حجتالاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان ملارد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به شهادت کبوتران سبکبال پادگان شهید مدرس اشاره کرد و گفت: شهدای اقتدار نظام، به حق شهدایی بودند که با همه توان و انرژی جهادی خود، مجاهدانه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا به پای بزرگان امر خودکفایی در کشور حرکت کردند و به این فیض عظیم یعنی شهادت نائل آمدند که این کسب فیض، سعادت هر دو جهان را برای آنان به همراه داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار