فعالان پدافند غیرعامل استان کرمانشاه تجلیل شدند

جلسه تجلیل از فعالان پدافند غیر عامل استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و فعالان پدافند غیر عامل استان در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در 19 آبان ماه برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳ - 11November 2013

فعالان پدافند غیرعامل استان کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه تجلیل از فعالان پدافند غیر عامل استان کرمانشاه ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) بر عموم مسلمین ،اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) درس آزادگی و حریت به بشریت است.

جانشین شورای پدافند غیر عامل استان در ادامه در خصوص مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل افزود: به منظور توسعه افزون تر، مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل در استان صورت گرفته و کرمانشاه  اولین استانی می باشد که در این راستا با جدیت گام برداشته است.

سرپرست پدافند غیر عامل استان نیز افزود:  در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری؛ اداره کل پدافند غیر عامل استان از مهر ماه سال گذشته تشکیل گردید و طی این مدت اقداماتی با تلاش دستگاههای اجرایی استان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش ها و سمینارها و آموزش های تخصصی برای جامعه هدف و تشکیل قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل و مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل و ...از جمله عواملی است که سبب ارتقاء و بسط و گسترش پدافند غیر عامل در استان شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم توسط معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جانشین شورای پدافند غیر عامل استان، از تلاش  های ارزنده فعالان پدافند غیرعامل استان که موجبات ارتقاء و بسط و گسترش فرهنگ غنی و تاثیر گذاری پدافند غیر عامل در استان را فراهم ساخته اند، تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها