برگزاری مراسم سوگواری در یگانهای پدافند هوایی کشور

همزمان با آغاز ماه محرم مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدا...الحسین(ع) با حضور کارکنان و خانواده های قرارگاه پدافند هوایی در کل کشور برگزارمی شود.
کد خبر: ۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳ - 12November 2013

برگزاری مراسم سوگواری در یگانهای پدافند هوایی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم در این رابطه گفت: کارکنان و خانواده های قرارگاه دوشادوش سایر مردم ولایی ایران عزیز در طول ایام ماه محرم با حضور در مساجد و برپایی مجالس به سوگواری می پردازند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: در ایام دهه اول ماه محرم مراسم سخنرانی و ذکر مصیبت در ستاد قرارگاه و شهرک شهید بهشتی در تهران برگزار می شود و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی کاروان عزاداری هیئت های مذهبی سطح شهرک شهید بهشتی با محوریت مسجد امام خمینی(ره) این شهرک به سوگواری خواهند پرداخت.
 
وی در پایان افزود:برپایی مجالس عزاداری و سوگواری همزمان با تهران در تمامی یگان های پدافندی و شهرک های مسکونی قرارگاه در سطح کشور برگزار می شود و همه ساله شرکت کارکنان و خانواده های کارکنان قرارگاه به همراه خانوده ها و فرزندان در مراسم سوگواری ایام محرم بسیار پرشور و معنوی بوده است و این حضور انتقال فرهنگ ناب حسینی به جوانان و نسل جدید را فراهم می آورد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار