سردار جزایری:

تیم مذاکره‌کننده ایرانی هوشیار است/ فرانسه نقش خود را به صورت مضحکی بازی می‌کند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد فرانسه در مذاکرات ایران با ۱+۵ در ژنو گفت: فرانسه تنها نقشی را که به او سپرده شده بازی می‌کند و به نظر می‌آید این نقش را به طور مضحکی هم ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ - 12November 2013

تیم مذاکره‌کننده ایرانی هوشیار است/ فرانسه نقش خود را به صورت مضحکی بازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و غرب، اظهار داشت: به نظر میآید با توجه به تحولاتی که در حین مذاکرات پیش آمده، عدم صداقت گروه 1+5 بیش از گذشته برای افکار عمومی روشن میشود.

وی افزود: یکی از مزایای اینگونه مذاکرات این است که چنانچه طرف مذاکرهکننده ایرانی از هوشیاری همیشگی برخوردار باشد که خوشبختانه تا به حال اینگونه بوده، دست پنهان 1+5 مشخصتر میشود.

سردار جزایری تاکید کرد: آنچه که 1+5 پیگیری میکند در اصل مسئله انرژی صلحآمیز هستهای ایران نیست بلکه مجموعه استکبار جهانی به دنبال ایجاد تغییر رفتار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اتفاقی که به حول و قوه الهی رخ نخواهد داد.

جزایری همچنین به عملکرد فرانسه در مذاکرات 1+5 اشاره و تصریح کرد: فرانسه تنها، نقشی را که به او سپرده شده بازی میکند و به نظر میآید این نقش را هم به طور مضحکی ایفا میکند.

وی خاطرنشان کرد: نقش فرانسه کاملاً رو است و به طور آشکاری مشخص است که بر اساس یک برنامهریزی از قبل تعیین شده اینگونه رفتار را از خود بروز میدهد و درست مشابه رفتاری است که رژیم صهیونیستی طی این مدت اخیر از خودش نشان داده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار