با حضور در گلزا شهدای بیروت؛

ولایتی به مقام عالی شهیدان لبنان و حزب‌الله ادای احترام کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با حضور در گلزار شهدای بیروت به مقام‌عالی شهیدان لبنان و حزب‌الله ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ - 01December 2015

ولایتی به مقام عالی شهیدان لبنان و حزب‌الله ادای احترام کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیاکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بینالملل در ادامه سفر به لبنان با حضور در گلزار شهدای بیروت به مقام عالی این عزیزان و شهید عماد مغنیه با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

ولایتی در جمع برخی از زوار و مسئولان حاضر گفت: این شهدا با دفاع از حقانیت اسلام در مقابل زیادهخواهی بدخواهان و نقشههای شوم استکبار، رژیمصهیونیستی، برخی کشورهای مرتجع منطقه، تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری ایستادگی و با اهدای خون خود، خط سرخ مقاومت و پایداری را روشن کردند و یقیناً راه و مسیر آنان تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از خداوند مسئلت داریم به حق خون این شهدا هر چه زودتر شاهد پیروزی کامل مقاومت مسلمانان در همه عرصهها باشیم و مطمئن هستیم با محور مقاومت و اتحاد جبهه مسلمانان بهطور خاص در سوریه شاهد پیروزی نهایی خواهیم بود و از خواست دولت و ملت سوریه دفاع خواهیم کرد.

در این برنامه فتحعلی سفیر ایران در بیروت، امیر عبداللهیان معاون آفریقا و عربی وزارت امور خارجه و تعدادی از مقامات محلی و مسئولان نهادهای ایرانی حضور داشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها