معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا :

ورزشکاران باید در مسیر سالار شهیدان امام حسین (ع) قدم بردارند

معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: بسیاری از ورزشکاران بوده اند که پس از گذران دوران اوج ، افتاده اند و از یادها نیز فراموش شده اند و برخی دیگر هم بوده اند که در عین گمنامی توانسته اند به درجات بالا برسند و افتخار آفرین شوند ، این امر تنها با حرکت در مسیر الهی و یاد خدا محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 13November 2013

ورزشکاران باید در مسیر سالار شهیدان امام حسین (ع) قدم بردارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام سعید نصیر الاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا  پس از ذکر زیارت پر فیض عاشورا در سخنانی اظهار کرد: خوشا به حال آن ورزشکارانی که هر قدمشان در راه قرب الهی است  وحتی  به عشق خدا پا به توپ می شوند.


نصیرالاسلامی با اشاره به حفظ یاد حسین رضازاده در اذهان عمومی خاطر نشان کرد : همواره نام حسین رضازاده با آن ذکر "یا ابوالفضل" در ذهن هایمان پیوند خورده است و این نشان دهنده همان مسیر الهی است که موجب حفظ انسان در مسیر حقیقی خواهد شد.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی با اشاره به حضور در روزهای آغازین  محرم الحرام افزود : باید به یاد داشته باشیم که زیر پرچم امام حسین و حضرت ابوالفضل هیچگاه نمی توان دروغ گفت و گام در مسیر خطا برداشت .
 
وی تصریح کرد : ما از کودکی دنباله رو امام حسین (ع) بوده ایم و تا قیامت هم در همین راه قدم برخواهیم داشت.درست است که گاهی مرتکب گناهی شده ایم اما تنها دلخوشی ما باز هم به اباعبدالله الحسین (ع) است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار