با برگزاری دومین نشست ـ پژوهش نقد فیلم؛

کتابداران به تماشای فیلم «۴۵۱ درجه فارنهایت» می‌نشینند

دومین نشست ـ پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «۴۵۱ درجه فارنهایت» ساخته فرانسوا تروفو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ - 05December 2015

کتابداران به تماشای فیلم «۴۵۱ درجه فارنهایت» می‌نشینند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس دومین نشست ـ پژوهش نقد فیلم با عنوان «به تماشای کتاب» روز شنبه ۱۴ آذر با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «۴۵۱ درجه فارنهایت» ساخته فرانسوا تروفو با حضور محمد خندان پژوهشگر حوزه مطالعات خواندن، نریمان افشاری پژوهشگر حوزه زیبایی شناسی هنر و منتقد فیلم به همراه جمعی از کتابداران برگزار می شود.

این نشست ها با توجه به ضرورت استفاده از شیوههایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانهها توسط معاونت برنامهریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانههای عمومی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
 
سلسله نشست ـ پژوهشهای «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، به همت ادارهکل کتابخانههای عمومی استان تهران و به میزبانی فرهنگسرای ابنسینا برگزار میشود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود. در این نشستها، با حضور کارشناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحبنظران حوزه سینما تلاش میشود شیوهای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهرهگیری از آن، خدمات بهتری را برای مراجعان کتابخانه ها فراهم بیاورند.
 
دومین نشست از سری نشست های به تماشای کتاب، ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۱۴ آذر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار