دریادار سیاری خبر داد؛

ارتقای کروز ۳۰۰ کیلومتری قدیر در دستور کار نداجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آخرین سری موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت.
کد خبر: ۶۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ - 12December 2015

ارتقای کروز ۳۰۰ کیلومتری قدیر در دستور کار نداجا

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درخصوص آخرین وضعیت تعمیر و ساخت ناوشکنها از جمله ناوشکن سهند گفت: ما در این حوزه به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتهایم و آخرین ناوشکن ما سهند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اقدامی که ما اخیراً انجام دادهایم این است که ناوشکنهایمان را به موشکهای کروز پیشرفته تجهیز کردهایم و در همین راستا نیز موشک قدیر را از وزارت دفاع تحویل گرفتهایم و آن را روی ناوشکنهایمان نصب کردهایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قدیر از جمله موشکهای پیشرفتهای است که در اختیار داریم و اساساً چون باید امنیت را در دریا تأمین کنیم و توان دفاع از خود را داشته باشیم، باید به موشکهایی با برد و دقت خوب دست یابیم و امروز به این هدف رسیدهایم.

سیاری با بیان این مطلب "موشکهای در اختیار ما از دقت بالا، سر جنگی خوب و قابلیت جنگال برخوردار هستند" اظهار داشت: آخرین سری از موشکهای پیشرفتهای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشکها ارتقاء خواهد یافت و سال به سال به موشکهای جدید دست خواهیم یافت.
منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها