دردناک ترین و غرور انگیز ترین «پیامک» تاریخ انقلاب؛

پیامک همسر جوان و 27 ساله ی شهید مدافع حرم+عکس

بی شک این «پیامکِ» سه کلمه‌ای که چند روز قبل، در «تلفن هم‌راهِ» بانویی نقش بست و تصویر آن توسط وی منتشر شد، دردناک‌ترین و در عین حال غرورانگیز‌ترین «پیام کوتاه» از تاریخ ورود این ابزار ارتباط جمعی در کشورمان، تا به امروز است
کد خبر: ۶۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ - 13December 2015

پیامک همسر جوان و 27 ساله ی شهید مدافع حرم+عکس

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، از هنگام ورود و شیوع «تلفن همراه» به کشور،  بیش از دو دهه می گذرد اما فراگیر شدن «پیامک» یا همان «اس. ام .اس» عمری کمتر از 10 سال دارد. بی شک این «پیامکِ» سه کلمهای که چند روز قبل، در «تلفن همراهِ» بانویی نقش بست و تصویر آن توسط وی منتشر شد، دردناکترین و در عین حال غرورانگیزترین «پیام کوتاه» از تاریخ ورود این ابزار ارتباط جمعی در کشورمان، تا به امروز است:

 
منتشر کنندهی این تصویر در فضای مجازی، در شرح آن چنین نوشته است:
 
«دیروز تو ماشین داشتیم با دختر خاله ام تو سروکله ی هم میزدیم که خواهرم یهو بهت زده موبایلشو نشونم داد . نگاهم روی صفحه گوشیش خشک شد . نفسم بالا نمیومد ، جمله ی سه کلمه ای که هرچی میخوندم فهمش نمی کردم . . .
 
ملیحه دوستمون! یک ماه هم نشده که شوهرش رفته بود سوریه . بهش می گفتیم چطور راضی شدی که بره؟ گفت آخرش که چی وظیفه شه باید بره! خودم راهیش کردم . . .
 
خودش راهیش کرد اما کسی از دلش خبر نداشت. اولین باری که سه روز پشت سرهم هیچ تماسی باهاش نگرفته بود ، ملیحه تب کردو افتاد . . .
 
پریشب بود که خواهرم باهاش تلفنی صحبت می کرد . برای اینکه دلداریش بده و از نگرانی درش بیاره .
 
میگفت شوهرم گفته اونجا همش بفکر توام و درباره تو حرف میزنم . خواهرم خندیده بود و بهش گفته بود: خوووب پس دوز تعلقات مادیش هنوز بالاست ، خیالت تخت حالا حالاهاااا شهید نمیشه ، اما . . .
 
می گفت شوهرم بهم گفته دعاکن اگه قراره باب شهادت بسته بشه دیگه برنگردم . میگفت دعا کن امام زمان .عج. زودتر بیان شیعه اینجا خیلی مظلومه . . .
 
حالا ملیحه دختر آبادانی همیشه خندان و نمکی قصه ما تو سن بیست و هفت سالگی شده همسر شهید مدافع حرم  چه آسون توی کتابای خاطرات زمان جنگ میخوندیم که دخترا شوهراشونو بدرقه میکردن و میفرستادن جبهه . تو دلمون تحسینشون میکردیم و گاهی خودمونو جاشون میزاشتیم که حتما اگر من هم اون زمان بودم ... اما نه، قصه به این راحتیا نبود و نیست . دل بزرگی میخاد به بزرگی دل زینب (س). . . . ملیحه جان! فدای دل بزرگ و زینبی تو . گفته بودی مطمئنم شوهرم شهید میشه»
 
 
و اما شهید عزیزی که همسرش، صاحبِ این پیامک است، کسی نیست جز، «مرتضی زارع»، پاسداری از نیروهای «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)» که روز 18 آذر ماه، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در سوریه، خلعت شهادت پوشید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
دوست ملیحه
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
2
شیرزنی چون ملیحه...هنوزدرایران هست ملیحه جان دوست نوعروسم دوستت دارم...
مینو تابان فرد
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
2
ملیحه جان نمونه یک زن با ایمان است چون قلبش مطمئن که همسر عزیزش شیرینی شهادت را چشیده و جایگاه والایی پیدا کرده و روحش به عرش رفته.
چنین انسان های بینظیری از همان اول افلاکی هستند و مشخص است که خدا رو در همه لحظات زندگی در نظر گرفتند واقعا این حانواده یک الگوی مثال زدنی هستند که تنها به حرف تکیه نکردند و ایمانشون را با عمل به سایرین نشان دادند.
احسنت به این انسانهای راستین و شایسته که به گردن همه مسلمانان حق دارند.
حسین علی نجیمی
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
1
سلام به شهدا و رهروان راه آنان وآنان که شیعه علی بودن را به اسم یدک نمیکشند ومشق کربلا ، شده سرمشق زندگیشان خداوند عزتشان بدهد انشاالله
یک بسیجی ساده
|
-
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
2
درود بر شیرزنان ایران زمین
دوست ملیحه
|
-
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
2
دوستان ملیحه هم کم از شهید نیست. روز تشییع جنازه که دیدمش ملیحه همچون کوه صبری بود که خمیده بود اما خم به ابرو نیاورد. برای ما دهه 60 و 70 ها که جنگ را ندیدیم ملیحه تجسم اسطوره های جنگ است
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
احسنت و مرحبا بر چنین زنان شجاع و وطن دوست که درس عبرتی است واسه خیلی از این مردان وطن فروش.
سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
لحظه لحظه ی هستی ام را مدیون خون شهیدت و صبر تو ام بانو ملیحه.....
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار