مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «دختر شینا» در کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، ابراز کرد: کتاب «دختر شینا» به نویسندگی بهناز ضرابی زاده به بیان خاطرات زندگی «قدم‌ خیر محمدی کنعان» همسر «شهید ستار ابراهیمی» می پردازد و یک اثر بی نظیر است.
کد خبر: ۶۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ - 13December 2015

مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «دختر شینا» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیرضا شایق مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «دختر شینا» بهناز ضرابی زاده با حضور علاقه مندان به شعر و ادبیات فارسی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی، گفت: مراسم مذکور در روز شنبه 28 آذر سال جاری ساعت 15 بعد از ظهر در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر واقع در بلوار شهید مصطفی امامی شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه کتاب «دختر شینا» به نویسندگی بهناز ضرابی زاده به بیان خاطرات زندگی «قدم خیر محمدی کنعان» همسر «شهید ستار ابراهیمی» می پردازد، گفت: این اثر توانسته است عنوان کتاب سال در شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس را به خود اختصاص دهد.

به گفته شایق، کتاب «دختر شینا» به نویسندگی بهناز ضرابی زاده منبع سومین دوره مسابقه سراسری کتاب و زندگی بوده و یک اثر بسیار کم نظیر محسوب می شود.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تجلیل از نویسنده کتاب دختر شینا با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اداره کل کتابخانه ها و پاتوق کتاب است.

وی، گفت: علاقه مندان برای حضور در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان واقع در محل کتابخانه عمومی امیرکبیر و تماس با شماره تلفن  3821472  اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه علاقه مندان بسیاری در حوزه ادبیات و شعر فارسی در استان کرمانشاه وجود دارند، افزود: این مراسم نیز با حضور گسترده دوستداران شعر فارسی برپا خواهد شد.

منبع:شبستان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار