محسنی اژه‌ای:

اعاده دادرسی کرسنت پذیرفته نشود حکم اجرا می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده کرسنت تفاضای اعمال ماده ۴۷۷ شده که اگر پذیرفته نشود، حکم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ - 13December 2015

اعاده دادرسی کرسنت پذیرفته نشود حکم اجرا می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حجتالاسلام و المسلمین غلامحسین محسنیاژهای در هشتادودومین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره پرونده کرسنت اظهار کرد: همان طور که قبلاً نیز گفتم، در این پرونده درخواست اعمال ماده 477 (ماده 18 سابق) شده که باید ببینیم پذیرفته میشود یا خیر. اگر پذیرفته شود، پرونده مسیر دیگری را پیدا میکند و اگر پذیرفته نشود، پرونده مسیر دیگری یافته و حکم اجرا میشود.

 وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص توهین برخی رسانهها به بخشهایی از حکومت در ایام انتخابات نیز گفت: گاهی وقتها در مسئله انتخابات، سوء استفادههایی میشود و چنانچه بهخلاف قانون، کسی جرمی مرتکب شود، برخورد میشود.
 
 سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص اظهارنظر اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه دستگاه قضایی با متهمان رفتار دوگانه و چندگانه دارد و برخی متهمان با بادیگارد و محافظ وارد دادگاه میشوند، گفت: دستگاه قضایی نمیگوید برای فلان کس محافظ یا راننده تعیین شود یا خیر؛ بلکه از سوی دستگاههای ذیصلاح تصمیم گرفته میشود کسی محافظ داشته باشد یا خیر. این موضوع هم اختصاص به ما و کشور ما ندارد. در برخی از زمانها خودم رئیس دادگاه بودم و متهم با محافظ وارد دادگاه میشد و ما نمیتوانستیم بگوییم با اسکورت بیاید یا خیر.
 
 اژهای ادامه داد: البته ما مدعی نیستیم دستگاه قضایی هیچ مشکلی ندارد و برخی نقدها به قوه قضائیه وارد است؛ ولی فرمایشاتی از این دست، جواب دارد. برخی نقدها نیز وارد هستند و جوابی ندارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار