با فریاد خود به یاری «خمینیون» نیجریه بشتابیم

اکنون به حکم حمایت از مظلوم در برابر ظالم، وظیفه داریم سکوت رسانه‌های همیشه خاموش غرب را بشکنیم و با فریاد خود به یاری خمینیون نیجریه بشتابیم.
کد خبر: ۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 14December 2015

با فریاد خود به یاری «خمینیون» نیجریه بشتابیم

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، در پی تهاجم ناجوانمردانه ارتش نیجریه به منزل رهبر شیعیان این کشور و شهادت جمعی از شیعیان این کشور ستاد مردمی حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه بیانیهای در حمایت این مردم مظلوم صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:


این روزها که دنیا چشم بر دموکراسى کانالیزه غرب بسته و دولتهاى مرتجع عرب، طرحِ سالارى دیکتاتورى آل سعود را بر خود مى ریزند، در گوشه گوشه این جهان پهناور، دلارهای کثیف نفتی، دیپلماسی را جور دیگری معنا می کند.

آری، در روزهایی که صدر اخبار رسانههاى داخلى مان را تیترهای انتخاباتی و اظهار نظرهای متعدد کاندیداهای احتمالی پر کرده است، زر، زور و تزویر دشمنان به هم بافتهاند تا صدای تشیع را از هر نقطهای که به گوش می رسد خاموش کنند.

انفجار تروریستی در پاراچنار پاکستان، تیتری که در جنجال روزمره خبری دیده نشد. نیجریه، زاریا و حمله ارتش این کشور به خانه شیخ ابراهیم زکزکی، این نیز دومین تیتری بود که روز گذشته در میان تمام هیاهوها دیده نشد.

دیپلماسی را سعودیها این گونه معنا می کنند، دلارهای نفتی را خرج انفجارهای تروریستی در پاکستان، سوریه و عراق کرده، موشک می خرند و بر سر مردم یمن می ریزند.

سرکوب شیعیان و دستگیری رهبران شیعه در عربستان، بحرین و نیجریه، نتیجهای است که از دیپلماسی سعودی عاید می شود.

و امروز نوبت به زعیم بزرگ شیعیان نیجریه و حتى آفریقا رسیده است. مردی که با دل بستن به آرمان های امام روح الله، تشیع را به عنوان راه سعادت برگزید و در طول سی سال مجاهدت بی وقفه، با تعلیم آموزه های شیعی، جمعیت شیعیان این کشور آفریقایی را از دو هزار به دوازده میلیون نفر رساند و "جنبش اسلامی نیجریه" را پایه گزاری کرد.

پلیس نیجریه، رمضان سال گذشته سه تن از پسران شیخ ابراهیم را در راهپیمایی روز قدس به شهادت رسانید و دیروز ارتش نیجریه با چنگ زدن به بهانه های واهی، به منزل وی یورش برده و شمار زیادی از شیعیان و یاران شیخ ابراهیم را به خاک و خون کشیده اند و از سرنوشت این زعیم بزرگ شیعیان و خانواده او اخبار درستی در دست نیست.

اکنون به حکم حمایت از مظلوم در برابر ظالم، وظیفه داریم سکوت رسانه های همیشه خاموش غرب را بشکنیم و با فریاد خود به یاری خمینیون نیجریه بشتابیم.

شیعه امروز، بیش از همیشه فشار چکمه های ستم و مظلومیت را احساس می کند و وظیفه ما، به عنوان ام القرای تشیع در جهان حضور همه جانبه در جبهه های ظلم ستیزی است.
دولت و ملت ایران اسلامی، باید از همه ابزارهای موجود دیپلماتیک و غیر دیپلماتیک برای پشتیبانی از جنبش اسلامی نیجریه استفاده کنند و در محکومیت این کشتار فجیع بسیج شوند.

امروز باید دنیای مرتجع غرب و وهابیت خبیث بداند، همان گونه که انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های زلال امام روح الله مرزها را در نوردید و قلب های هشیار را به تسخیر خود در آورد، جنبش اسلامی نیجریه نیز علی رغم میل آنان هرگز محدود به مرزهای این کشور نخواهد شد و با به خاک و خون کشیدن شیعیان بی سلاح نیجریه، این نور هرگز خاموش نخواهد شد زیرا از عمق جان به این وعده الهی معتقدیم که:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ که ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

امروز شیعیان نیجریه بدانند، اگر توفیق ایستادگی در کنار ایشان را نداریم، قلب ما برای آنان می تپد و به احترام پایمردی ها و استقامت جانانه آنان، تمام قد می ایستیم و در حمایت از ایشان، هیچ تلاشی را مضایقه نمی کنیم و تمام برادران مومن نیجریه ای خویش را به صبر توصیه می کنیم، چرا که تحقق وعده الهی حتمی و قطعی است.

ستاد مردمی حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه

نظر شما
پربیننده ها