جلالی خبر داد:

فردا؛ برگزاری چهارمین همایش نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس از برگزاری چهارمین همایش ملی نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری در روز سه‌شنبه 24 آذر ماه در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ - 14December 2015

فردا؛ برگزاری چهارمین همایش نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، کاظم جلالی از برگزاری چهارمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری، گفت: همزمان با هفته پژوهش، چهارمین همایش نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری روز سهشنبه 24 آذرماه در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار میشود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، در ادامه از حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات لشگری و کشوری در این همایش خبر داد و تصریح کرد: با حضور ریاست محترم مجلس، پژوهشگران برتر مرکز مورد تقدیر قرار میگیرند و از کتاب اقتصاد ایران رونمایی خواهد شد.

جلالی یادآور شد: در این همایش علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محقق داماد، سخنرانی خواهند کرد.

وی در تشریح محورهای چهارمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری، گفت: تبیین رابطه متقابل بین پژوهش و قانونگذاری، سنجش تاثیر پژوهش بر قانونگذاری، آسیبشناسی ارائه طرحها در مقایسه با لوایح، جایگاه مطالعات و پژوهش در زمینه قانونگذاری و بررسی نقش مرکز پژوهشهای مجلس در تنظیم قوانین ازجمله محورهای این همایش است.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس همچنین از برگزاری پنلهای این همایش در بعدازظهر روز سهشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نتایج این همایش در پیشبرد اهداف مرکز پژوهشهای مجلس و کاربرد آن در امر تقنین موثر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار