نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی:

دولت دمشق نیز به مذاکرات صلح سوریه خواهد پیوست

نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی مذاکرات هسته ای گروه ۱+۵ با ایران را الگو خوبی برای حل و فصل بحران کنونی در سوریه اعلام کرد.
کد خبر: ۶۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ - 16December 2015

دولت دمشق نیز به مذاکرات صلح سوریه خواهد پیوست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در اظهاراتی مذاکرات به انجام رسیده پیرامون برنامه هسته ای ایران را نمونه ای برای حل و فصل بحران کنونی در سوریه خواند.

«ولادیمیر ورونکوف» نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنان امروز خود در این باره گفت: نمونه مذاکرات بسیار فشرده ای که درباره سوریه هم اکنون با حضور ۱۹ کشور در جریان است، پیشتر حین مذاکرات کشورهای ۱+۵ با ایران درباره برنامه هسته ای ایران نیز تجربه گردید.

ورونکوف در «وین» پایتخت اتریش و در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره به خبرنگاران گفت: بازگرداندن اعتماد یک فرایند تدریجی و گام به گام است.

وی ادامه داد: به عقیده من، پیشرفت مثبتی در چارچوب مذاکرات ۱۹ کشور مذکور درباره سوریه حاصل شده است و در مراحل بعد، سوریه نیز به آن خواهد پیوست.

لازم به ذکر است، سوریه از مارس سال ۲۰۱۱ تا کنون با گروه های تروریستی از قبیل داعش و جبهه النصره که مورد حمایت جبهه غربی-عربی -عبری هستند، در حال مبارزه بوده و به موفقیت های چشمگیری نیز در این زمینه دست یافته است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار