با تحمیل خسارت‌های سنگین به داعش؛

تسلط نیروهای عراقی بر 70 درصد از شهر رمادی

نیروهای امنیتی عراق موفق شدند حدود 70 درصد شهر رمادی را از تروریست‌های داعش بازپس گیرند.
کد خبر: ۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ - 18December 2015

تسلط نیروهای عراقی بر 70 درصد از شهر رمادی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نیروهای امنیتی عراق موفق شدند 70 در صد از شهر رمادی از تصرف تروریستهای داعش خارج کنند.

 
 پایگاه خبری سومریه نیوز عراق اعلام کرد: صباح کرحوت، رئیس شورای استانداری انبار، روز پنجشنبه اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق موفق شدهاند حدود 70 درصد از این شهر را از تروریستهای داعش بازپس بگیرند.
 
کرحوت با بیان اینکه داعش متحمل خسارتهای سنگین شد، افزود در این عملیات نیروهای یگان مبارزه با تروریسم، ارتش، پلیس فدرال، واکنش سریع و مبارزان عشایر مشارکت داشتند.
 
این مقام عراقی ادامه داد این عملیات با پشتیبانی موثر نیروی هوایی ارتش عراق همراه بود و نیروی هوایی در بازپس گیری این مناطق، نقش مهمی را ایفا کرد.
 
گروه تروریستی داعش از اواسط ماه مه کنترل شهر رمادی، مرکز استان انبار را در اختیار دارد، اما نیروهای عراقی تلاش میکنند این شهر را به طور کامل از تصرف داعش خارج کنند.
 
ارتش عراق در روزهای اخیر پیشرویهای قابل ملاحظهای در شهر رمادی داشته و توانسته است مناطق وسیعی از این شهر را از اشغال تروریستهای داعش آزاد کند.
 
نیروهای امنیتی عراق 19 آذر نیز عملیات آزاد سازی منطقه «الملعب» در جنوب شهر رمادی را آغاز کردند؛ این عملیات به آزادسازی محله مسکونی «الارامل» منجر شد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار