سردار خضرایی:

احصاء تاریخ شفاهی جنگ از اولویت‌های باغ موزه دفاع مقدس است

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با تاکید براهمیت احصاء و تدقیق تاریخ شفاهی هشت سال جنگ تحمیلی گفت: احصاء تاریخ شفاهی دفاع مقدس در گفت و گو با فرماندهان، رزمندگان و آزادگان از اولویت های این باغ موزه است.
کد خبر: ۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳ - 17November 2013

احصاء تاریخ شفاهی جنگ از اولویت‌های باغ موزه دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت؛ سردار جواد خضرایی با اشاره به فعالیتهای این مجموعه گفت: یکی از ماموریت های باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت این است که تاریخ شفاهی سال های دفاع مقدس را احصاء و تدقیق کند تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت مورد استفاده مخاطبین و بازدید کنندگان واقع شود.

مشاور شهردار تهران تصریح کرد: این اقدام دارای کارکرد عملی است و با استفاده از فناوریهای روز به مخاطبان ارائه میشود و همچنین توسط راویان تالارها بازگو خواهد شد.
 
خضرایی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل سوم با مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس گفت: تاکنون 133جلسه با حضور امیران و سرداران دفاع مقدس و همچنین 500 جلسه گروهی با حضور ردههای مختلف و نیروهای شرکت کننده در دوران دفاع مقدس و 56 جلسه انفرادی با حضور فرماندهان، رزمندگان و آزادگان برگزار شده که در مجموع به بیش از ده هزار نفر ساعت جلسه میرسد.
 
مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای همکاری و تبادل اطلاعات با سایر سازمانها و دستگاهها تاکنون 14 تفاهمنامه بین باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و این سازمانها به امضاء رسیده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار