معاون هماهنگ‌کننده نهاجا مطرح کرد

سرمایه‌گذاری کلان دشمن در زمینه جاسوسی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروزه دشمن نظام سرمایه‌گذاری‌های کلانی در زمینه جاسوسی کرده‌ و در این شرایط رعایت دقیق مسائل امنیتی بسیار جدی‌تر است.
کد خبر: ۶۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ - 20December 2015

سرمایه‌گذاری کلان دشمن در زمینه جاسوسی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگکننده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغالتحصیلی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی طی سخنانی از زحمات فرماندهان مرکز آموزش وظیفه این یگان تقدیر کرد و گفت: انتظار از دانشجویان این است که پس از پایان این دوره، آموزشهای ارائه شده را بهصورت عملی در یگانهای نظامی که ادامه دوره خدمت مقدس سربازی را در آن خواهند گذراند، به بهترین شکل اجرا کنند.

وی افزود: رعایت انضباط، اخلاق و مسایل امنیتی از سوی هر فرد نظام الزامی است و شما عزیزان نیز میبایست به بهترین شکل این موارد را رعایت کنید.

معاون هماهنگکننده نهاجا با اشاره به اهمیت حفاظت اطلاعات برای کشور اظهار داشت: امروزه دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرمایهگذاریهای کلانی در زمینه جاسوسی کرده است و در این شرایط رعایت دقیق مسائل امنیتی بسیار جدیتر است.

گفتنی است پس از اخذ سردوشی و قرائت سوگندنامه، دانشجویان، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این مراسم با حضور امیر خلبان حسینی نیک، فرمانده، حجتالاسلام والمسلمین سیدیان رییس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولین یگان شهید خضرایی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار