در بیمارستان صحرایی رستاق یزد انجام می‌شود

ویزیت رایگان بیماران در آستانه هفته بسیج

هجده پزشک متخصص در بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی استان یزد، بیماران شهرستان رستاق را تا اول آذرماه به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸ - 18November 2013

ویزیت رایگان بیماران در آستانه هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "قادری اردکانی" مسئول بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی استان یزد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بیمارستان صحرایی منطقه رستاق با شرکت 18 تیم تخصصی شامل جراحی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، پوست، گوش، حلق و بینی و دندانپزشکی، بیهوشی، داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، ادیومتری، اپتومتری، فیزیوتراپی و همچنین کلاسهای مشاورهای و روانشناسی و نیز بخشهای آزمایشگاه و رادیولوژی، داروخانه، اتاق عمل سرپایی و علوم آزمایشگاهی تشکیل شد.

وی افزود: این بیمارستان از تاریخ 27 آبان ماه لغایت 1 آذر ماه دایر میباشد و هر روز 18 پزشک متخصص در 18 درمانگاه همزمان کار ویزیت بیماران را بر عهده خواهند داشت و مردم به طور رایگان ویزیت و از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهرهمند میشوند.

قادری اردکانی با بیان اینکه متخصصین رشتههای مختلف پزشکی در این بیمارستان ارائه خدمت میکنند، تصریح کرد: با فراخوانی که برای این متخصصان بسیجی انجام شد با استقبال زیاد این عزیزان مواجه شدیم.

وی افزود: در برگزاری این بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی یزد، شبکههای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمانی شهرستان رستاق و بهداری سپاه الغدیر یزد ما را یاری کردند.

مسئول بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی استان یزد افزود: بیمارانی که نیاز به خدمات درمانی بیشتری داشتند به سایر مراکز درمانی مجهز مرکز استان و شهرهای همجوار اعزام میشوند.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این بیمارستان صحرایی، کلاسهای آموزشی بهداشت عمومی، محیط و تغذیه با حضور کارشناسان این رشتهها برای مراجعین برگزار خواهد شد.

این بیمارستان مجهز به باند هلیکوپتری برای انتقال بیماران است.

لازم به ذکر است بیمارستان شهدای جامعه پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی یزد و با همکاری کانونهای تابعه منطقه رستاق در 30 کیلومتری جاده یزد تهران ابتدای روستای شمسی برپا شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار