سردار مولوی حقیقی در مراسم سالگرد شکست حصر سوسنگرد:

مردم ایران تبعیت از ولایت فقیه را واجب می‌دانند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: مردم ایران همانند گذشته بر حفظ مسیر و اندیشه های امام راحل(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری پافشاری می‌کنند و اطاعت از ولایت فقیه را یک واجب و وظیفه الهی می‌دانند.
کد خبر: ۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷ - 18November 2013

مردم ایران تبعیت از ولایت فقیه را واجب می‌دانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار مولوی حقیقی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سیوسومین سالگرد شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد که با حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، رزمندگان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب، دولت، ملت و نیروهای مسلح از یک اتحاد و انسجام برخوردار نبودند.

وی افزود: رهبری داعیانه امام راحل به گونهای بود که با مدیریت درست جامعه موجب بسیج شدن تمامی آحاد مردم برای مقابله با دشمنان شدند.

وی ادامه داد: امروز نیز مقام معظم رهبری نمیگذارند به ارزشهای دفاع مقدس کمترین آسیبی وارد شود، چه رسد به اینکه شعارهای ارزشی و انقلابی ما کنار گذاشته شود.

سردار مولوی با تأکید بر اینکه در این برهه باید هوشیاری خود را بیش از پیش حفظ کنیم، تصریح کرد: امروز با دشمنان سرسختی مواجه هستیم که باید با افزایش بصیرت خود، موجبات یأس و ناامیدی را فراهم کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار